Gå til innhold

Asylmottaket i Saltdal må fjernes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Poetica

10

• Solsikke

7

• Sør

4

• Altman

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg har ikke lest klippet du viser til, men umiddelbart dukker likevel et spørsmål opp for meg: Er det asylmottaket eller de menneskene som har utført ugjerningene det er noe galt med? Jeg vil tro det er det siste. Grusomme hendelser opphører ikke fordi om man legger ned et mottak. Dessuten var jo ikke jentene som sto bak i utgangspunktet, asylsøkere, var de vel?

Straffes de som straffes bør, alt annet ville være galskap.

:o)

Han skal bare komme. Dette er slett ikke min mening, men noe som er hentet fra vår lokalavis. Jeg ventet vel at noe slikt måtte komme i kjølevannet av denne saken. Og min mening er faktisk at det er utrolig urettferdig overfor den resterende gjengen på asylmottaket. De har fått et stempel utfra det en person har gjort.

Smakløst innlegg i en forferdelig sak. Det er ganske avslørende at det opptar deg mer om noen kan komme til å være uenig, enn hva saken faktisk handler om.

Usedvanlig umodent og latterlig, rodell.

Noen legger opp til det i så stor grad at man ikke kan la vær....

Forøvrig involverer denne saken i hovedsak etninske Nordmenn, eller -kvinner (unge kvinner...).

Annonse

Noen legger opp til det i så stor grad at man ikke kan la vær....

Forøvrig involverer denne saken i hovedsak etninske Nordmenn, eller -kvinner (unge kvinner...).

Ja, det er helt riktig, men jeg skjønner ikke helt hva den meldinga om Sør har med saken å gjøre.

Det var så til de grader på viddene å lage ei greie av det. Upassende.

Dette er et diskusjonsforum, tåler man ikke at noen har sterke meninger om en eller flere saker, så melder man seg heller ut, enn å prøve å drite ut folk på den måten.

Men det er nå bare min mening, da.

Ja, det er helt riktig, men jeg skjønner ikke helt hva den meldinga om Sør har med saken å gjøre.

Det var så til de grader på viddene å lage ei greie av det. Upassende.

Dette er et diskusjonsforum, tåler man ikke at noen har sterke meninger om en eller flere saker, så melder man seg heller ut, enn å prøve å drite ut folk på den måten.

Men det er nå bare min mening, da.

Og hvis du ikke tåler det, så kan du jo bare melde deg ut, ikke sant?

Og hvis du ikke tåler det, så kan du jo bare melde deg ut, ikke sant?

Nei, jeg lar ikke en intetsigende fjott som skriver inn uten å faktisk ha en mening om saken, og uten et absolutt minimum av et budskap, ta i fra meg gleden av å diskutere med andre mer spennende og oppegående mennesker. DU kan ikke styre slikt, skjønner du, uansett hvor mye du tror du kan det.

Og av den enkle grunn har jeg også holdt til her i over 5 år. Man kan faktisk lære noe! Du burde prøve det en gang! ;o)

Slike overskrifter som det du skrev minner til forveksling om en type mobbing man ser på småtrinnet på skolen. Tenk litt over det.

mvh

Jeg har ikke lest klippet du viser til, men umiddelbart dukker likevel et spørsmål opp for meg: Er det asylmottaket eller de menneskene som har utført ugjerningene det er noe galt med? Jeg vil tro det er det siste. Grusomme hendelser opphører ikke fordi om man legger ned et mottak. Dessuten var jo ikke jentene som sto bak i utgangspunktet, asylsøkere, var de vel?

Straffes de som straffes bør, alt annet ville være galskap.

Jeg er egentlig helt enig med deg Poetica. Og det forbauser meg ikke så veldig mye, men litt over at denne sakne kom fram nå. Det er jo ikke asylmottakERNE som har gjort noe galt. Det er jo 5 lokale jenter som har utført en ekstremt grotesk handling også har EN asylmotaker forgrepet seg på jenta.

Jeg er egentlig helt enig med deg Poetica. Og det forbauser meg ikke så veldig mye, men litt over at denne sakne kom fram nå. Det er jo ikke asylmottakERNE som har gjort noe galt. Det er jo 5 lokale jenter som har utført en ekstremt grotesk handling også har EN asylmotaker forgrepet seg på jenta.

Ja, det er skremmende. Man kan lure på hvordan det er mulig å gjøre slikt...og man kan lure på hvorfor de er blitt i stand til det. Det er omtrent som en ekstrem videreføring av mobbing, - hvor var de voksne og ansvarlige personene før dette skjedde, og hvor er de nå, tro?

Stakkars jente, hun har fått livet ødelagt, hvordan kan man gi en passende straff for slikt?

:o(

Nei, jeg lar ikke en intetsigende fjott som skriver inn uten å faktisk ha en mening om saken, og uten et absolutt minimum av et budskap, ta i fra meg gleden av å diskutere med andre mer spennende og oppegående mennesker. DU kan ikke styre slikt, skjønner du, uansett hvor mye du tror du kan det.

Og av den enkle grunn har jeg også holdt til her i over 5 år. Man kan faktisk lære noe! Du burde prøve det en gang! ;o)

Slike overskrifter som det du skrev minner til forveksling om en type mobbing man ser på småtrinnet på skolen. Tenk litt over det.

mvh

Men du skal styre?? Er det "5 år på DOL" som gir deg rett til det?

Jeg tar ganske lett på det å mobbe Sør. Han legger opp til det selv, og er fullstendig i stand til å forsvare seg selv.

Men du skal styre?? Er det "5 år på DOL" som gir deg rett til det?

Jeg tar ganske lett på det å mobbe Sør. Han legger opp til det selv, og er fullstendig i stand til å forsvare seg selv.

Nei, jøsses, jeg har ikke bedt om å styre. Jeg har bare oppfordret deg til å prøve å bruke de små grå til noe nyttig. Det er selvsagt en mulighet at du er en liten jypling som tror du er kul når du driter deg ut, men det er i såfall aller mest ditt eget problem.

Sør legger såvisst ikke opp til noen mobbing. Han legger opp til en frisk meningsutveksling, uten tvil, men ikke mobbing. Tvert i mot vil jeg si.

Ellers er det interessant å se at du ikke har en eneste mening om det som tråden her var ment å handle om, men derimot en mening om personen Sør. Såvidt jeg kan se, er han ikke en gang en deltaker i akkurat denne tråden. I hvertfall ikke foreløpig.

Er du her kun for å slenge dritt og mobbe andre forumsdeltakere? Jaja, kos deg.

Annonse

Gjest Morsk

Nei, jøsses, jeg har ikke bedt om å styre. Jeg har bare oppfordret deg til å prøve å bruke de små grå til noe nyttig. Det er selvsagt en mulighet at du er en liten jypling som tror du er kul når du driter deg ut, men det er i såfall aller mest ditt eget problem.

Sør legger såvisst ikke opp til noen mobbing. Han legger opp til en frisk meningsutveksling, uten tvil, men ikke mobbing. Tvert i mot vil jeg si.

Ellers er det interessant å se at du ikke har en eneste mening om det som tråden her var ment å handle om, men derimot en mening om personen Sør. Såvidt jeg kan se, er han ikke en gang en deltaker i akkurat denne tråden. I hvertfall ikke foreløpig.

Disse latterlige forsvarstalene dine til stadighet av internettets i særklsse største kverulant og bråkmaker, er kun latterlige.

Finn deg et annet forbilde.

Disse latterlige forsvarstalene dine til stadighet av internettets i særklsse største kverulant og bråkmaker, er kun latterlige.

Er du en hemmelige beundrer, siden du støtt og stadig føler at du måååå skrive om meg som person, istedet for å diskutere sak?

Din konstante personfokusering vitner jo om at du både mangler saks-argumenter, og at du er svært glad i å diskutere "Sør".

Med vennlig hilsen

Ja, det er skremmende. Man kan lure på hvordan det er mulig å gjøre slikt...og man kan lure på hvorfor de er blitt i stand til det. Det er omtrent som en ekstrem videreføring av mobbing, - hvor var de voksne og ansvarlige personene før dette skjedde, og hvor er de nå, tro?

Stakkars jente, hun har fått livet ødelagt, hvordan kan man gi en passende straff for slikt?

:o(

Ja jeg har tenkt tanken. Hvor var de voksne. Desverre er både unger og ungdommer utrolig slu og utspekulert og veldig flink til å skjule sine handlinger.

Det er svært synd i jenta som ble ødelagt på en slik grusom måte. Og nå når det er kommet så nært, så begynner tankene å rulle.

Rull inn du'a. Jeg trenger ikke noe forbilde, og har det heller ikke. I motsetning til f eks deg. Jeg taler min sak fra mitt ståsted, utifra den saken det til enhver tid gjelder.

Når du snakker om latterlige ting, så er du faktisk blant de mest latterlige deltakerene her selv. Du selv virker jo faktisk skikkelig sykelig opptatt av nettopp Sør. Jeg tror du er litt misunnelig jeg, eller kanskje litt betatt, siden du til dags dato ikke har bidratt med noe positivt i en eneste debatt her, men heller konstant kommer med en masse meningsutbrudd om Sør. Men det kan jo hende det enda er håp... Rarere ting har jo skjedd. :o)

Gå å lek på motorveien, lille duttebass. For meg gjør du overhodet ikke noe inntrykk på, i hvertfall. Annet enn at jeg må trekke på smilebåndet av og til, når jeg ser signaturen din. (I likhet med mange andre her, vil jeg tro)

Du er nå litt søt også da! :op

Er du en hemmelige beundrer, siden du støtt og stadig føler at du måååå skrive om meg som person, istedet for å diskutere sak?

Din konstante personfokusering vitner jo om at du både mangler saks-argumenter, og at du er svært glad i å diskutere "Sør".

Med vennlig hilsen

Ja, nettopp, jeg tror Morsk er litt forelska i deg jeg! *knegg* Det er jo litt søtt også, ikke sant?

:oD

Det forbauset meg faktisk at ikke Sør var på pletten med en gang jeg trykket send på det innlegget her. Han har nemlig en egen evne som sporhund og spore opp hvert eneste innlegg som kan ha etter hans mening et snev av rasitisk innhold. Jeg skal garantere deg om jeg hadde skrevet en tilleggstekst som: og jeg er helt enig med denne politikern eller lignende så hadde Sør vært på pletten.

Det var slik jeg tolket innlegget til rodell. Det første altså. Nå har du skrevet noe negativt om våre "nye landsmenn" Solsikke, så nå kommer garantert Sør. Og jeg ventet det faktisk*s*

Gjest Morsk

Med vennlig hilsen

*Er du en hemmelige beundrer, siden du støtt og stadig føler at du måååå skrive om meg som person, istedet for å diskutere sak*

Hvorfor MÅ du alltid la være å lese innleggene i de tråder du menger deg ?

Det var faktisk ditt haleheng og overivrige fan Poetica som velger å skrive milelange tråder om din fortreffelige person, ingen andre.

Når alt dette beviselig er bare sludder og vås fra ende til annen, må hun regne med svar på saken.

At kjærlighet gjør blind er en velkjent sak, men det må allikevel være lov å rettlede selv de blinde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...