Gå til innhold

To uker med Rembrandt tannkrem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lex Lea

Den er dyr, det vet jeg. Dagens pris vet jeg ikke, men for lang tid tilbake siden kostet de ca 70-80 kroner. Jeg så på nettet i USA, der de har hjemmeside. Der koster den vanlige Rembrandt-tannkremen $ 6.99.

Hvis jeg bare får ha en sånn tube i fred, jeg, så spiller det ingen rolle på prisen, men gubber og unger kliner så mye med tannkrem her i huset at jeg må nok sette sterkere kluter til i oppdragelsen! Hm, kanskje jeg kan gjemme tuben? Hemmelig tannkrem? *leker med tanken*

Takk for info i hvertfall, Molli!

Gjest Lex Lea

Den er dyr, det vet jeg. Dagens pris vet jeg ikke, men for lang tid tilbake siden kostet de ca 70-80 kroner. Jeg så på nettet i USA, der de har hjemmeside. Der koster den vanlige Rembrandt-tannkremen $ 6.99.

Hvis jeg bare får ha en sånn tube i fred, jeg, så spiller det ingen rolle på prisen, men gubber og unger kliner så mye med tannkrem her i huset at jeg må nok sette sterkere kluter til i oppdragelsen! Hm, kanskje jeg kan gjemme tuben? Hemmelig tannkrem? *leker med tanken*

Jeg må gjemme min i badskapet i en toalettmappe, de er alt for lat til å lete der! :-)

Det aner jeg ikke, men siden Prinsesse Diana brukte den så tar jeg sjangsen! ;-)

Den er jo godkjent av den Amerikanske tannlegeforeninga! :-)

"Den er jo godkjent av den Amerikanske tannlegeforeninga! :-)"

Akkurat det ville jeg stole svært lite på. Amerikanske firmaer bryr seg generelt lite om noe er skadelig så lenge de kan tjene penger på det.

"Den er jo godkjent av den Amerikanske tannlegeforeninga! :-)"

Akkurat det ville jeg stole svært lite på. Amerikanske firmaer bryr seg generelt lite om noe er skadelig så lenge de kan tjene penger på det.

Den har også fått registreringsnummer av det spanske helsevesenet og selges kun på apotek her. Jeg kommer nok til å fortsette å bruke den! :-)

Annonse

Den har også fått registreringsnummer av det spanske helsevesenet og selges kun på apotek her. Jeg kommer nok til å fortsette å bruke den! :-)

Jo, hvis flere land har godkjent den er sannsynligheten stor for at den er trygg å bruke. Det jeg mente var at om den eneste grunnen til at folk mener den er trygg var at den er godkjent av den Amerikanske Tannlegeforening, så ville jeg tenkt meg litt om.

Hvordan smaker den? Og hva koster en tube?

Smaken er helt grei, litt typisk tannkremsmak, med litt mint, tror jeg (om jeg husker rett). Tuben jeg kjøpte hos Vita kostet 108 kroner. Svindyrt, men verdt det. Jeg la tannkremen i vinduskarmen på badet og ga samtlige i huset beskjed om at det var MIN og bare MIN, og at det vanket skikkelig kjeft på den stakkaren som prøvde så mye som å skru av toppa. Det funka! ;o)

Jeg er for øyeblikket tom, men skal kjøpe meg en ny til uka.

:o)

Jo, hvis flere land har godkjent den er sannsynligheten stor for at den er trygg å bruke. Det jeg mente var at om den eneste grunnen til at folk mener den er trygg var at den er godkjent av den Amerikanske Tannlegeforening, så ville jeg tenkt meg litt om.

Det er Karbamidperoksyd som blir brukt i den jeg bruker nå og det bruker tannleger også til bleking.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...