Gjest retvizan Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Jeg glemte det! Nå har jeg faen meg gått og gleda meg hele vinteren gjennom og så glemmer jeg å slå på tv'n i dag! *GRRRRR* Kan like godt hive hele kassa på søppeldungen, hva pokker er vitsen med å ha tv når jeg aldri husker at jeg har det?! Vi snakker Giro d'Italia. Faen. 0 Siter
tonie Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Giro hvafornoe? PS: veldig lei meg på dine vegne *S* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Giro hvafornoe? PS: veldig lei meg på dine vegne *S* Rull inn du'a. Giroen er vårens vakreste eventyr. Sykkelløp, din uvitende budeie. :-P *snufs* 0 Siter
kie Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Rull inn du'a. Giroen er vårens vakreste eventyr. Sykkelløp, din uvitende budeie. :-P *snufs* Vi kan godt *ROLFE* litt hvis det hjelper på humøret? *klapper retvizan på kinnet* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Vi kan godt *ROLFE* litt hvis det hjelper på humøret? *klapper retvizan på kinnet* Det går nok år før jeg klarer å rolfe over dette. *Stønn* Ok da, jeg kan alltids prøve en liten en; rolf? 0 Siter
Gjest sine Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 JEG HATER SYKLING!!!!! Er gift med en syklist, og hater alt som har med sykkel å gjøre. Men sommerferien i Frankrike og Paris, hvor vi fikk med oss innspurten på Tour de France var faktisk morsom! 0 Siter
kie Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Det går nok år før jeg klarer å rolfe over dette. *Stønn* Ok da, jeg kan alltids prøve en liten en; rolf? rolf-rolf *ser oppmuntrende på retvizan* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 JEG HATER SYKLING!!!!! Er gift med en syklist, og hater alt som har med sykkel å gjøre. Men sommerferien i Frankrike og Paris, hvor vi fikk med oss innspurten på Tour de France var faktisk morsom! Å herregud, har du virkelig opplevd den innspurten?! Kjenner hjertet slår raskere her, gitt! Drømmen er selvfølgelig bobilferie i Frankrike. Tre uker i juli, he he. Jeg er drittmisunnelig på deg! ;-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 rolf-rolf *ser oppmuntrende på retvizan* rolf? Ro-holf *snufser litt ennå* RoLf. Ja? 0 Siter
kie Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 rolf? Ro-holf *snufser litt ennå* RoLf. Ja? Sånn ja, også litt til. Dette klarer du. *gir retvizan en kleenex* rolfelihei 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Sånn ja, også litt til. Dette klarer du. *gir retvizan en kleenex* rolfelihei For seint, har allerede tørka meg med grill-dress-overdel-ermet. ROLF! Hah. Og i morgen zapper vi over til Eurosport kl 16.00. 2 etappe. :-) 0 Siter
kie Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 For seint, har allerede tørka meg med grill-dress-overdel-ermet. ROLF! Hah. Og i morgen zapper vi over til Eurosport kl 16.00. 2 etappe. :-) Det var harrydama si, det! Du er herved ferdigrolfet :-) 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 For det første så banner ikke en dame i din alder !!!! Og for det andre får du trene opp husken din *s* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Det var harrydama si, det! Du er herved ferdigrolfet :-) Vi er jamen blitt eksperter på rolfing, kie. ;-) *sammen er vi dynamitt og kaos* 0 Siter
kie Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Vi er jamen blitt eksperter på rolfing, kie. ;-) *sammen er vi dynamitt og kaos* Jepp! *gliser* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 For det første så banner ikke en dame i din alder !!!! Og for det andre får du trene opp husken din *s* Du snakker som du har vett til. Jeg er jo alltid i min alder jo! *Snøft* Ingenting i veien med husken min, det er bare det at tv'n...ehh...står så langt inni en krok. Vanskelig å få øye på, serru. ;-) Så, husj avgårde til hestene eller citoyen med seg! 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Du snakker som du har vett til. Jeg er jo alltid i min alder jo! *Snøft* Ingenting i veien med husken min, det er bare det at tv'n...ehh...står så langt inni en krok. Vanskelig å få øye på, serru. ;-) Så, husj avgårde til hestene eller citoyen med seg! *LOL* Jeg har akkurat vært hos citoyen ;-) Er sååååååå utålmodig på å få det montert, men han som dusjer mener vi skal vente til mandag. Nå får vi se pm jeg er ØK 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 *LOL* Jeg har akkurat vært hos citoyen ;-) Er sååååååå utålmodig på å få det montert, men han som dusjer mener vi skal vente til mandag. Nå får vi se pm jeg er ØK Nå begynner det å bli vel mye forkortelser her. Si meg, har du vært på sånt fjortis-mobilseminar eller no' sånt??? ØK, greit - NK, jo'a kobla jo etterhvert da, men døh, pm???????? Her er forresten litt terapipoesi til deg: http://homefree.sensewave.com/~s120658/hester.htm Det skal visstnok ha seksuelle undertoner... ;-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Neigudameidetgårdaikkean ?!?!?!?!? :-))) *Hmphfr* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.