Gjest Raglan Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Du klamrer deg fast til illusjonene ser jeg. Bedriver du adsl? Nei vi bedriver ikke ADSL når det gjelder montering, bare på kranglestadiet. Eller stadiet før det ;-)) Problemet er at vi har 4 telefonerkontakter ( 3 telefoner) Og ADSL bør monteres den som er nærmest telefonlinjen inn til huset. Fordi kontakter før den valgte ADSL kontakten ikke kan benyttes. Den nærmest linjen inn til huset er oppe i stuen og vi har pc'n nede. Blæææææææ............må jo være noe. Og NK er småsur fordi jeg ikke forstår sånne tekniske greier første gang han forklarer. Kan han felle til raglan - nei. Men blir jeg sur for det - nei Men naboens sønn er montør, og i morgen skal vi smiske med ham 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53088-nei/page/3/#findComment-213849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Nei vi bedriver ikke ADSL når det gjelder montering, bare på kranglestadiet. Eller stadiet før det ;-)) Problemet er at vi har 4 telefonerkontakter ( 3 telefoner) Og ADSL bør monteres den som er nærmest telefonlinjen inn til huset. Fordi kontakter før den valgte ADSL kontakten ikke kan benyttes. Den nærmest linjen inn til huset er oppe i stuen og vi har pc'n nede. Blæææææææ............må jo være noe. Og NK er småsur fordi jeg ikke forstår sånne tekniske greier første gang han forklarer. Kan han felle til raglan - nei. Men blir jeg sur for det - nei Men naboens sønn er montør, og i morgen skal vi smiske med ham Du hører ikke helt tilfreds ut. *Humre* Her i huset er det omvendt; Høvdingen føler seg snytt når han bare får forklare ting én gang. Gjentar seg selv og durer i veg. Er lærer, vettu. ;-) En gang stilte jeg ham et ja/nei spørsmål om Bismarck og fikk to timers forelesning med på kjøpet. Du får stå på med nabogutten da, Ragla mi! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53088-nei/page/3/#findComment-213859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.