Gå til innhold

NEI!!! :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Raglan

Du klamrer deg fast til illusjonene ser jeg.

Bedriver du adsl?

Nei vi bedriver ikke ADSL når det gjelder montering, bare på kranglestadiet. Eller stadiet før det ;-))

Problemet er at vi har 4 telefonerkontakter ( 3 telefoner) Og ADSL bør monteres den som er nærmest telefonlinjen inn til huset. Fordi kontakter før den valgte ADSL kontakten ikke kan benyttes.

Den nærmest linjen inn til huset er oppe i stuen og vi har pc'n nede.

Blæææææææ............må jo være noe. Og NK er småsur fordi jeg ikke forstår sånne tekniske greier første gang han forklarer.

Kan han felle til raglan - nei.

Men blir jeg sur for det - nei

Men naboens sønn er montør, og i morgen skal vi smiske med ham

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53088-nei/page/3/#findComment-213849
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

7

• kie

5

• Wulfi

1

• tonie

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Nei vi bedriver ikke ADSL når det gjelder montering, bare på kranglestadiet. Eller stadiet før det ;-))

Problemet er at vi har 4 telefonerkontakter ( 3 telefoner) Og ADSL bør monteres den som er nærmest telefonlinjen inn til huset. Fordi kontakter før den valgte ADSL kontakten ikke kan benyttes.

Den nærmest linjen inn til huset er oppe i stuen og vi har pc'n nede.

Blæææææææ............må jo være noe. Og NK er småsur fordi jeg ikke forstår sånne tekniske greier første gang han forklarer.

Kan han felle til raglan - nei.

Men blir jeg sur for det - nei

Men naboens sønn er montør, og i morgen skal vi smiske med ham

Du hører ikke helt tilfreds ut. *Humre*

Her i huset er det omvendt; Høvdingen føler seg snytt når han bare får forklare ting én gang. Gjentar seg selv og durer i veg. Er lærer, vettu. ;-)

En gang stilte jeg ham et ja/nei spørsmål om Bismarck og fikk to timers forelesning med på kjøpet.

Du får stå på med nabogutten da, Ragla mi!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53088-nei/page/3/#findComment-213859
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...