Gjest nervøsa Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Hva slags angst er dette: Den kommer i perioder og er som regel ganske "mild", ikke et rent helvete for å si det sånn. Blir nervøs uten grunn, skvetter av lyder, føles i ryggen som om noen står bak deg selv om du selvfølgelig vet det ikke står noen bak deg. Det er bare en ubehagelig følelse. Du begynner lett å drikke vin eller spise mat for å kvele angsten. Den fører til anspenthet i nakken, og noen ganger er det som om det snører seg litt i brystet så man blir litt tungpustet, det som hjelper på den er å puste tungt, men ukontrollert er det ikke. Har også hendt jeg er redd jeg har sykdommer,holder på å dø og gråter fortvilet. Kan være nervøs for å gå alene i butikker og sånt når jeg er alene, men så snart jeg har med meg venner på butikken er det ikke så farlig. Vil i perioder ikke gå ut for det virker så ubehagelig når jeg har angst, men er egentlig ikke redd for noe, er bare en nervøs følelse. Hva slags angst er dette? Jeg lurer for jeg kjenner meg ikke særlig igjen i de forskjellige angsttypene jeg leser om.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53120-hva-slags-angst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.