Gå til innhold

win xp - slå av maskinen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marc St Croix

Gå i kontrollpanelet og på Power Options (har engelsk XP men du klarer sikkert å oversette)

Der skal du ha noe som heter APM (Advanced Power Managment) kryss på Enable der, det skal hjelpe.

Har sett på noen maskiner at det ikke finnes noe APM, har du ikke det kan jeg ikke hjelpe der. Det er også mulig du må slå det på i bios.

Gå i kontrollpanelet og på Power Options (har engelsk XP men du klarer sikkert å oversette)

Der skal du ha noe som heter APM (Advanced Power Managment) kryss på Enable der, det skal hjelpe.

Har sett på noen maskiner at det ikke finnes noe APM, har du ikke det kan jeg ikke hjelpe der. Det er også mulig du må slå det på i bios.

Ja jeg kan enable APM, men den slår seg automatisk på igjen når jeg skal slå av maskinen. (Restart). Hva skal jeg gjøre? (Velger jeg disable på APM slår W. seg av, men da må jeg deretter slå av maskinen ved å trykke på knappen - altså W. kan avsluttes)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...