Gå til innhold

FU: Hva er du interessert i?

Anbefalte innlegg

Cheerleader

Hva liker du å lese om, se dokumentarer om, i det hele tatt, hva interesserer deg?

Dyr er først og fremst min lidenskap. Uten tvil. Det er ingenting i verden jeg er mer glad i enn alle dyrene som er her.

Kunstløp er også en lidenskap jeg har, det er en direkte vakker sport, syns jeg.

Er også veldig interessert i "Burberry", og studerer alt jeg kommer over om historien bak dette nydelige mønstret.

Jeg er også veldig intressert i socialitene her, jeg er fascinert av deres måte å leve på, spesielt interessert er jeg i "The Hamptons"hvor disse veldig rike menneskene tilbringer lange somre, med dyre selskaper og luksusmat. De menger seg med de største kjendisene, bor i palass, har små perfekt friserte pudler med designerklær og arrangerer i det som kalles "the season", en masse med charity balls. Det er veldig overflatisk, men jeg fascineres av det.

Er også kjempeinteressert i Amish'ene, håper på å besøke dem en dag. De lever et fredelig liv, og jeg beundrer dem virkelig.

Og mange flere ting.

Hva med deg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53164-fu-hva-er-du-interessert-i/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest malun

Musikk, spesielt alternativ rock

Filmhilstorie, gjerne tidlig Hollywood

Feminisme - seffern!

Medieutvikling og -politikk

Mat og oppskrifter, liker nemlig å ha middagsgjester (men det er egentlig mannen som er eksperten på kjøkkenet, jeg er ikke så stø der)

Språk (-oppbygging, etymologi etc)

Pedagogikk og barnas utvikling

...og så går jeg heller ikke av veien for litt saftig kjendissladder, om jeg er i det rette hjørnet!

Gjest retvizan

Historie - Det ligger alltid ei Grimbergbok på nattbordet.

Litteratur - Ibsen, Kielland, Hoel, Borgen + biografier, krim, div. faglitt., rare nisjebøker+++

Santeria - En av de mange variantene av voodoo. Utviklinga av denne religionen. Fascinerende!

Sykkelsport - Særlig de store rittene som Giro d'Italia, Tour de France og Vuelta a España. (takk Amiga for du lærte meg den dingsen over n-en!)

Fotball - På 13 års jente nivå. Elsker å stå på sidelinja og brøle, he he.

Cheer; i forbindelse med amishene, har du planer om å besøke markedet i Lancaster, PA? Er ikke sikker på om det er amishene eller menonittene som har det, - mulig begge - men det skal være mye snadder der!

Mat - Glemte nesten det viktigste, jeg er er slikkemunn av de store når det gjelder godsaker. Bare synd at apetitten er betraktelig større enn evnene på kjøkkenet!

Heisann Cheer :-)

Jeg er interessert i hester & ridning

Liker hunder ,katter og delfiner veldig godt.

I perioder interesserer jeg meg for tegning,maling ,keramikk o.l

Jeg liker å se dokumentarer om dyr og mennesker.

Kunstløp er utrolig vakkert å se på som du sier ,men jeg ser visst alt for lite på tv. (Ser bare Glamour og Passions)

Og så har jeg en drøm om å engang (i mitt neste liv) ,å kunne reise til USA eller Australia og bo og jobbe på en sånn stor kvegranch i noen måneder. Slite meg dønn ut ,og virkelig FØLE at jeg lever :-)

Heisann!

Min store lidenskap er å lage mat, og å bake kaker.

Kattene mine er en stor interesse for meg. Lese bøker, se masse filmer.

Barn er en stor interesse og. psykologi.

Reise, elsker og gjøre det. Synd jeg ikke kan reise 24/7.

Min store drøm på nåværende tidspunkt er å flytte til utlandet. En annen er en som ejg får oppfylt om 6 dager. Å reise til USA :o)

Klem,

Annonse

Gjest DorothyParker

Heisann!

Min store lidenskap er å lage mat, og å bake kaker.

Kattene mine er en stor interesse for meg. Lese bøker, se masse filmer.

Barn er en stor interesse og. psykologi.

Reise, elsker og gjøre det. Synd jeg ikke kan reise 24/7.

Min store drøm på nåværende tidspunkt er å flytte til utlandet. En annen er en som ejg får oppfylt om 6 dager. Å reise til USA :o)

Klem,

Skal du reise til USA om 6 dager? Din heldiggris! Også sitter du her på DOL, gå og pakk ferdig kofferten, jente!

Hvor er det du skal da? Bare en ferietur, eller hva?

Psykologi er definitivt interesse nummer 1, spesielt siden jeg også snart er ferdig med en laaang psykologiutdannelse. Jeg elsker bøker, har alltid en haug med 10-20 uleste bøker liggende, for jeg kjøper alt jeg kommer over selv om jeg vet det vil ta tid å lese det. Det går sjelden en dag uten at jeg har lest i allefall et par sider. Utover det liker jeg å lage mat. Og jeg er fascinert av mordere. Torsdags- og lørdagskveldene er jeg benket foran Discovery Channel. Jeg elsker katter, har hatt katt helt siden jeg var liten og blir aldri lei disse utrolige dyrene.

Skal du reise til USA om 6 dager? Din heldiggris! Også sitter du her på DOL, gå og pakk ferdig kofferten, jente!

Hvor er det du skal da? Bare en ferietur, eller hva?

Hehe.. Ja, skal reise 18 mai :o)

på feire i 10 dager, skal til Austin i Texas og besøke Cheerleader :o))

Pakke ja, tenkte på det.. hehe :o)

Gjest DorothyParker

Hehe.. Ja, skal reise 18 mai :o)

på feire i 10 dager, skal til Austin i Texas og besøke Cheerleader :o))

Pakke ja, tenkte på det.. hehe :o)

Ååå, så heldig du er! Tenk hvor gøy 17 mai blir, når du tenker på at du skal dra "i morgen"! :-)

Skal nok få tatt meg en tur "over seas" en gang jeg også, ja....Ha det gøy da!

Annonse

Synes det er spennende å se dokumentarer om mennesket, jeg. Hadde jeg vært russ nå hadde jeg antagelig hatt en søknad inne på psykologistudium e.l. - et eller annet som kunne sette meg i stand til å jobbe med f.eks. politietterforskning type profilarbeid.

Jeg ser på krimgåter og Forensic detectives såvel som programmer som byr på reiser inn i menneskets kropp og sjel (kjemi, da). Jeg ser også på mer antropologiske programmer, slik de tilbyr på National Geographic.

Mer "lettvinte" dokumentarer ala de engelskproduserte man får servert på TVNorge slår også an - slike som tar mer for seg enkeltskjebner enn menneskeheten som sådan, og som gjerne tar opp temaer som spiller på følelser. TV2s Brennpunkt styrer jeg unna.

Det hender også at jeg blir sittende og se på motortekniske programmer med samboeren min, f.eks. serien Extreme Machines på Discovery (alt fra amerikanernes luftstyrke i den persiske gulfen via gigantdumpere i Nevadas sølvgruver til verdens raskeste biler). Navy SEALs Untold Stories faller vel også innunder kategorien "hans" programmer som jeg kan like å se.

I en periode hadde jeg dilla på veterinærdokumentarer, nå svitsjer jeg bare innom Animal Planet dersom det ikke skjer noe på Discovery eller National Geographic.

Gjest Lex Lea

Synes det er spennende å se dokumentarer om mennesket, jeg. Hadde jeg vært russ nå hadde jeg antagelig hatt en søknad inne på psykologistudium e.l. - et eller annet som kunne sette meg i stand til å jobbe med f.eks. politietterforskning type profilarbeid.

Jeg ser på krimgåter og Forensic detectives såvel som programmer som byr på reiser inn i menneskets kropp og sjel (kjemi, da). Jeg ser også på mer antropologiske programmer, slik de tilbyr på National Geographic.

Mer "lettvinte" dokumentarer ala de engelskproduserte man får servert på TVNorge slår også an - slike som tar mer for seg enkeltskjebner enn menneskeheten som sådan, og som gjerne tar opp temaer som spiller på følelser. TV2s Brennpunkt styrer jeg unna.

Det hender også at jeg blir sittende og se på motortekniske programmer med samboeren min, f.eks. serien Extreme Machines på Discovery (alt fra amerikanernes luftstyrke i den persiske gulfen via gigantdumpere i Nevadas sølvgruver til verdens raskeste biler). Navy SEALs Untold Stories faller vel også innunder kategorien "hans" programmer som jeg kan like å se.

I en periode hadde jeg dilla på veterinærdokumentarer, nå svitsjer jeg bare innom Animal Planet dersom det ikke skjer noe på Discovery eller National Geographic.

Er vi i slekt, Birdie? *s*

Gjest Lex Lea

Bruker mye tid på familien og hunden, men om jeg får et par timer helt for meg selv og stemningen er tilstede, så finner jeg fram male- og tegnesakene. Jeg liker også å lese kunstbøker og -blader, gå på utstillinger og oppleve og hente inspirasjon fra andres kunst.

Skulle gjerne ha studert mer, gjerne en kombinasjon av design, psykologi, kriminologi, sosiologi og europeisk historie. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...