Gå til innhold

Er det noen her som har en 10. klassing til barn??


Kjersti S

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp! Holder på å skrive eksamensoppgave, og skulle veldig gjerne ha visst hvor mange timer i uka 10. klasse har fagene musikk, kunst&håndverk, kroppsøving og norsk. Noen som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...jeg har ikke noe eksempel på skolerute osv. så jeg greier ikke helt å regne meg ut til hvor mange uketimer dette vil bli. Skjønner ut av denne tabellen at man står noe fritt til å fordele timene på de ulike årene, sånn at det vil variere noe, men ville gjerne hatt en liten pekepinn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest les læreplanen

...jeg har ikke noe eksempel på skolerute osv. så jeg greier ikke helt å regne meg ut til hvor mange uketimer dette vil bli. Skjønner ut av denne tabellen at man står noe fritt til å fordele timene på de ulike årene, sånn at det vil variere noe, men ville gjerne hatt en liten pekepinn..

Det er veldig lett å søke, f.eks på google:

http://www.google.com/search?hl=no&q=timeplan+10.+klasse&lr=lang_no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du vel gjerne fått svar, men... Det kan variere litt hvor mange timer de har, skolene flytter nemlig timer fra et år til et annet... Men på min skole har de en time musikk, to timer kunst og håndverk, tre timer kroppsøving og fem timer norsk i 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest skoleelev

...jeg har ikke noe eksempel på skolerute osv. så jeg greier ikke helt å regne meg ut til hvor mange uketimer dette vil bli. Skjønner ut av denne tabellen at man står noe fritt til å fordele timene på de ulike årene, sånn at det vil variere noe, men ville gjerne hatt en liten pekepinn..

Jeg gikk i 10.klasse for to år siden. Da fordelte timeantallet seg slik:

2 timer kunst og håndverk

3 timer gym

1 time musikk

4 timer matte

3 timer naturfag

3 timer samfunnsfag

3 timer engelsk

5 timer norsk =187 årstimer

2,5 timer KRL

0,5 time klassens time

3 timer tilvalgsfag (eks. tysk, fransk, praktisk prosjektarbeid)

Tilsammen 30 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...