Gå til innhold

Hotell i Tyrkia

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Vi vil reise til tyrkia i September. Vi var nede i September i fjor og forelsket oss fullstendig i Side. Vi reiste uspesifisert, noe som vi planlegger å gjøre i år også. vi reiser uten barn så det er ikke noe problem. I fjor var vi uheldig med hotellet men var likevel så heldige at vi fikk bytte. vi har også blitt fotalt at det er billigere å reise uspesifisert for deretter å booke hotell på egen hånd dersom man ikke er fornøyd. Totalt blir dette fremdeles billigere enn å bestile totalpakke fra reisebyrå siden de skal ha fortjeneste på hotelloppholdet i tillegg.

Det jeg da lurte på er om noen vet hva et hotellrom/leilighet koster pr døgn i Tyrkia? Er det noen som har booket selv der nede, eventuelt om noen er i reisebransjen og kan fortelle meg litt? Det vil nemlig ikke reiseagentene gjøre, naturlig nok siden det er dette de lever av. Men kanskje er det noen utro tjenere der ute som kan hjelpe meg litt?

Takker masse for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53208-hotell-i-tyrkia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har jobbet som guide i Tyrkia, men ikke i Side, jeg jobbet i Alanya for Saga Solreiser. Har du sjekket prisen på nettet? Det finnes mange sider med hoteller og priser å sjekke. Greia med å reise uspes. er at du kan komme på tipp topp hoteller eller omvendt. Dere har jo muligheten til å kjøpe dere opp, dvs betale mellomlegget på det dere har betalt og katalogpris på nytt hotel. Reiseselskapene har flere typer hotel, noen har man ett fast antal rom på, noen er bare reiseselskapet sitt, og noen booker man rom på alt ettersom hva etterspørselen er.

Men jeg vet ikke helt hvor mye man skal satse på at det er andre billige, fine hotel man kan flytte til uten forhåndsreservering dersom man er misfornøyd med det man har fått. Har du forresten sjekket om det er noen feriehus i området dere kan leie?

Jeg kjenner agenten til mange selskaper der nede, og om du vil, kan du sende meg en mail med info om hva dere vil ha, hvor mange dere er osv., så kan jeg spørre videre om han kan anbefale noen, pris, linker etc. Men jeg vil ikke ha skylden dersom dere blir misfornøyd da altså =)

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53208-hotell-i-tyrkia/#findComment-214822
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...