Gå til innhold

hva gjør jeg nå..? jobb, etc..?

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Bag\en som jeg pakka i frustrasjon for noen dager siden står der fortsatt, har ikke klart å pakke ut, jeg vil liksom bare bort.. nå kan den like gjerne stå, jeg drar jo på " ferie" om noen dager.

I like stor frustrasjon har jeg lett etter jobber...

har ikk epenger nok til regningene , selv om jeg får sos. støtte.

men.. jeg skal jo bort en stund nå.. og ikke vet jeg om jeg klarer å jobbe.. da må jeg i såfall legge alt " på vent" noen uker.., men jeg trenger penger og noe å gjøre.

skal skrive søknader i dag, hadd ejeg tenkt.. men hva i all verden skal jeg skrive..

ikke verdens beste sjakk trekk å skrive psykiatrisk pasient liksom..

jeg vet ikke engang om jeg burde jobbe. jeg vet ikke engang om det jeg kom frem til her om dagen var særlig lurt.. jegt flyr i flint av ingenting, har dager hvor jeg ikke klarer å stå opp, netter hvor jeg ikke sover..

vet ikk ehvor jeg skal tilbringe sommeren, jeg vet ikke så mye, jeg visst.

jeg får litt panikk følelse.

det eneste jeg vet er at jeg føler meg ubrukelig, ustabil og til tider slem, og at jeg ikke har nok penger..

og at jeg bare vil glemme alt dette her for en stund, hoppe over noen mnd, bare leve et vanlig liv.. jobbe som andre gjør, kunne kjøpe meg en bukse..., tørre å dra noen steder.

Kanskje like greit jeg får en pause nå..

men skal jeg søke på jobbene????

jeg kan jo ikk ebegynne når som helst heller, blir jo borte på ubestemt tid, men ihvertfall 2 uker, , og jeg trenger litt tid før jeg begynner, må hjemmom en tur, hente noen saker og slikt, tar jo gjerne noen dager.., .

enden på visa blir vel at jeg blir tvangsinnlagt fordi jeg har gjort noe dumt eller noe.., eller blir så sliten at jeg hallusinerer eller noe..

Noen som har jobb til en psyk. pasient i tr. heims området i sommer..??

IQ `n er det ingenting i veien med.. ikke arbeidserfaringa heller..

agh, agh, ugh. jente vil gå tur med kjøtere for 50 kr turen.. vasker gjerne bilen din for + 20 kr..

klems fra cal....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53215-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5-jobb-etc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...