Gjest X-data Skrevet 12. mai 2002 Skrevet 12. mai 2002 Skal sende en 19 tommers skjerm med fly og lurer på hvor i huleste jeg får tak i slik en stor kasse slik at den blir behørlig sikret? 0 Siter
grublings Skrevet 12. mai 2002 Skrevet 12. mai 2002 Har du tid så kan du jo snekre en kasse. Hvis du bruker pappeske så husk å sikre med isopor på alle bauer og kanter. En eske kan du få tak i hos næringsdrivende. (og da mener jeg ikke Rema osv.) 0 Siter
Gjest X-data Skrevet 12. mai 2002 Skrevet 12. mai 2002 Har du tid så kan du jo snekre en kasse. Hvis du bruker pappeske så husk å sikre med isopor på alle bauer og kanter. En eske kan du få tak i hos næringsdrivende. (og da mener jeg ikke Rema osv.) Snekring er jeg for dårlig til er jeg redd. Næringsdrivende, mener du ymse firma? Hvor får jeg tak i isopor til foringen da? Takk for tipsene dine, jeg er en utrolig dårlig handywoman, prøver å lære :-) 0 Siter
grublings Skrevet 12. mai 2002 Skrevet 12. mai 2002 Snekring er jeg for dårlig til er jeg redd. Næringsdrivende, mener du ymse firma? Hvor får jeg tak i isopor til foringen da? Takk for tipsene dine, jeg er en utrolig dårlig handywoman, prøver å lære :-) Jeg tenkte på ymse firma ja. Si hva du skal bruke det til. Er mulig Posten kan ha noe spesial-embalasje også.(skjekk på www.posten.no) Men regn så med at den i tilfelle er dyr. 0 Siter
Gemini Skrevet 12. mai 2002 Skrevet 12. mai 2002 Hva med å kontakte et firma som har en del datautstyr (dataleverandør eller firmaer som har mye datautstyr i bruk) - de har kanskje en original monitor-eske de kan avse... Husk bare å ha isopor på alle bauger og kanter, slik at skjermen står HELT støtt i esken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.