Gå til innhold

Gir snart opp !!!!

Anbefalte innlegg

Rotta Nytt Liv

Orker snart ikke mer. Ingen av mine hjelpere skjønner hva jeg strever med og ingen vil hjelpe meg. Jeg har prøvd å forklare dem om hvordan jeg har det og hva jeg sliter med.

Skal prøve å skifte psykolog. Sender søknaden på tirsdag. Vet du hvor lang tid en slik søknad kan ta?

Hvis det ikke skjer noe før i slutten av juni så kutter jeg alle bånd......... Kanskje jeg flytter... for å starte helt på nytt med nye ark og alt det der.

Sender med et lite dikt jeg laget for en stund siden og som er veldig aktuellt i dag...

Latter og glede.

Jeg får ikke til det.

Klarer ikke å ta del.

Tankene kommer:

Tristhet

Ensomhet

Bitterhet

Tomhet

Sjalusi

Sorg

...............

...............

Skuespill.

Stå på!

Gjøre det beste.

Er det bare å feste?

Drikke meg dritings.

Ingen livslyst finns.

Hjelp ! Jeg vet ikke hvordan.

Har mest lyst til å gi fan......

Nattahilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53342-gir-snart-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss Saigon

Vil bare fortelle deg at hvis du bestemmer deg for å flytte så må du huske på at du får ikke begynne med helt blanke ark. Katta i sekken følger nemlig med på flyttelasset. Man kan ikke rømme fra problemene sine. Man klarer kanskje å rømme fra dem en stund, men til slutt så innhenter de deg og da er man like langt og kanskje til og med enda kortere på vei fordi man blir så skuffet over at man ikke fikk begynne med det blanke arket man ønsket. Og dermed bare ramler enda lengere ned i gjørmen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53342-gir-snart-opp/#findComment-215168
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...