Gjest firebird Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Kjære NHD ! jeg bestemte meg for snart 2 år siden at nå SKAL jeg klare livet mitt. Siden jeg er sta som et esel, burde det gå bra( har trøndere i halve slekta og de er kjent for å ikke la seg knekke så veldig lett) . gleder meg så inn i granskauen mye til å komme ut. noen ganger blir jeg så glad av å tenke på det at jeg nesten hyler av glede...sprøtt, egentlig, for noen år siden ville jeg aldri ha trodd at jeg skulle bli så bra som det jeg er på vei til å bli nå. merkelig nok kjenner jeg meg ikke syk lenger heller. er bare så ubeskrivelig glad for at jeg tok sjansen da jeg fikk den , det vil jeg aldri angre på. kan du kanskje fortelle litt om hva stemningsstabiliserende medisin er for noe? zyprexa har jeg brukt tidligere, men bivirkningene var omtrent verre en selve psykdommen - spiste som en hest og la på meg 20 kilo in no time. skremmende. tror ikke at jeg trenger zyprexa heller. hei og hopp! klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53360-nhd-jeg-b%C3%A5de-vil-og-skal-dermed-basta/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.