Gjest usikker Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Dersom en person/gruppe driver med slik mobbing er det da noe å hente dersom man vil anmelde forholdet?Jeg har erfaring fra før av at voldsmenn går fri,mens offrene må betale alt av saksomkostninger. Har det hendt at anmelderen har fått medhold dersom den siktede er barnevernet?Jeg kan ikke ramse opp alle punkter her og nå,men kort fortalt vil jeg si ,at den.sk.hjelpetjenesten psyker meg ned som er offret og vil barnas beste,og skamroser psykopatsamboeren min som er en "engel" i deres øyne. Barnevernet bruker fortiden min hele tiden mot meg.Dette synes jeg er urettferdig,.Selvom jeg er uføretrygdet, er jeg langt i fra så syk som de vil ha meg til å være.Samtidig undervurderer de sykdommen til min samboer siden har er i jobb,og dermed liksom "friskere".Han er alvorlig sinnslidende. Jeg skriver i ren fortvilelese og frustasjon da barnevernet mener mine svigerforeldre er bedre skikket til å ta vare på barna mine,enn det jeg er,kun utifra min fortid. Svigerfamilien er ikke skikket til å ta vare på mine to små etter min mening,og dette har da ingenting med hevmotiver fra min side å gjøre.(selvom jeg kan godt skjønne tankegangen-men dette er kun forvrengning av virkeligheten fra barnevernets side)Angående mine svigerforeldre så kan jeg kan ramse opp flere titalls episoder,som trekker deres omsorgsevne i tvil,men jeg blir ikke trudd,siden det er bare jeg som er vitne til disse episodene.Disse epiodene kunne ha gitt barn ubotelig skade eller stor ubehag med langvarige konsekvenser.De anser f.eks barn under ti år som grei barnevakt for småbarn,mens de leker ute på egen hånd.De bor 20 m fra svært traffikert vei.Det er ingen port,eller inngjerdning,så barna kan løpe rett på veien.I tillegg er det et stort kryss,med trafikknutepunkt med butikk,bussterminal,ban og skole 50 m i fra.De sitter inne mens barn leker ute.Barnevernet synes dette er ingenting å bry seg om,og at jeg er helt hysterisk,og har unødvendig mistillit skepsis til mine svigerforeldre.Barnevernet tror jeg er paranoid,selvom en lege har aldri bekreftet dette.Jeg vil heller snu på det og sier at det er barnevernet som er unødvendig skeptisk mot meg. Svigerforldrene bryr seg heller ikke om å gi barna mine skikkelig mat,bare is og brus liksom.Barna nekter å spise middag,fordi de får is og brus likevel.De lærer barna å være trassige.Denne feilernæringen er langt i fra gunstig med tanken på at matallergien deres kan forverres.Allegien tar de heller ingen hensyn til.Tvert i mot.De gir barna slike matvarer de ikke tåler,bare for å teste ut om jeg lyver angåend eemnet.Så må vi dra på sykehus i all hast,for å i verste fall å få adrealin.Nei dette er bagateller påstår de.Svigerfar har da astma,så pustinga til min den gangen 5 mndrs. gammel baby hørtes ikke like ille ut???Heller er det ike så nøye om barna kutter asv seg noen fingre eller to,for dette er noe svigerforeldrene også måtte tåle da de var barn??? Om de virkelig mente det de sa,ville jeg heller si at dette var en dårlig form for spøk,og motivet antagligvis var å gjøre meg stadig mer engstelig ,hva som kommer til å hende med mine barn,dersom jeg ikke holder ut med min samboer. Svigerfamilien min kommer med direkte trusler og driver slikt psyk. terror overfor meg,hva so kommer hende med meg og mine barn dersom jeg ikke holder ut med ders sønn,jeg avlaster jo dem på en måte.Nå går jo ikke hans sykdon utover dem. Kan svigerforelrene mine ta fra meg barna uten min samtykke? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53369-rettmedisinsk-vurdering-av-psykisk-terror-og-mishandling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Du stiller spørsmålet på feil sted. Det du trenger, er en advokat. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53369-rettmedisinsk-vurdering-av-psykisk-terror-og-mishandling/#findComment-215156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.