Gå til innhold

Proteindrikk - hvem for?


Gjest wonderboy

Anbefalte innlegg

Gjest wonderboy

Jeg lurer på om protein drikk har noe nytte for oss vanlige mosjonister? Er det bare toppidrettsutøvere som vil dra nytte av kost tilskudd, eller er det nødvendig for oss andre også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For de fleste er ett godt godthold mer enn nok, men alt avhenger selvsagt av hva du trener, hvilke mål du har, vekt osv...

Selv får jeg rett og slett ikke i meg nok proteiner om jeg ikke bruker tilskudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei!

Proteintilskudd kan brukes av alle, det er ikke bare toppidrettutøvere som kan dra nytte av det. Selvsagt er det et samspill mellom ditt eksisterende kosthold og de tilskuddene du bruker/bør velge. Men det er helt klart at kosttilskudd har sin misjon. Ellers ville vel neppe en toppidrettutøver bruke tusenvis av kroner på dette. Det skal også sies at man med et sunt, allsidig og godt planlagt kosthold kan få dekket alle behov. Kosttilskudd gir det lille ekstra. Mer vær kritisk til merket. Billig er bra, men kvaliteten er avgjørende.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er ikke om du trenger et spessielt produkt eller ikke. Spørsmølet er:

Hvor mye proteiner trenger du om dagen og hvor mye får du i deg igjennom maten du spiser??

Når du har svaret på dette spørsmålet vil det si seg selv om du trenger et tilskudd eller ikke!!!

Punktum finale!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...