beib Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 er så fortvilet...alt går til helvete..jeg greier ikke mer,har ikke mere krefter igjen...i dag flyttet xforloveden min ut,jeg greier ikke mere redsel for hva han finner på,greier ikke ha ansvaret for livet hans lengre..greier ikke glemme lørdagsnatt,jeg ble vekket av han ,han sto med en tapet kniv i hånden og sa han sku ta livet av seg selv og meg,jeg løp ut på badet.han fikk tak i meg,jeg fikk panikk,skrek, ,kom meg løs,inn i stuen prøvde og ringe fra hus tlf til politiet,men den ble knust,utløste voldsalarmen,har aldri vært så redd før,har aldri sett han slik før...ringte fra mob også,politiet var på vei,de kom og kjørte oss på legevakten,jeg sa ingenting om at han hadde truet meg..han var ikke selv klar over det,han husker ikke..inne på legevakten var han på vei til og stikke av flere ganger...var helt hysterisk,sku ta livet av seg,han hadde fremdeles kniven i lommen..legen tvangsinnla han på lukket avd.. jeg vet ikke hvordan han greide det,men kom ut igjen neste dag..snakket rundt legene..jeg følte meg så maktesløs da han kom ut...vi dro hjem og han takket meg for at jeg hadde gitt han en lærepenge og reagert...søndags kveld ble jeg dårlig,det var 6 dager etter jeg ble operet i magen,dro på legevakten og jeg ble lagt inn på sykehuset,først da gikk det opp for meg hva som hadde skjedd natten før og jeg knakk sammen...jeg har tatt mitt vanskeligste valg i livet og gjort det slutt med han,jeg ville ikke,men han kan ikke få lov og dra meg med ned i sitt helvete,jeg har gjort alt jeg kan...det er så vondt...sitter her og tenker på fremtiden,er helt alene,mistet kontakten med vennene mine ...det var bare meg og han..vi gråt da han gikk idag,jeg lukket igjen døren,lukket han ute fra livet mitt...satte meg ned innenfor døren og grein...ville rope han tilbake,men kan ikke...trenger så sårt noen råd,oppmuntring...om hvordan jeg ska takle dette,har jeg gjort det riktige??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53687-alt-raserjeg-sviktet-han/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbrenner Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Fikk nesten tårer iøyne...(det skal MYE til for at jeg gråter) vet ikke hva jeg skal si,men jeg tror du gjorde det rette.. *forsiktig klem,om du vil ha* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53687-alt-raserjeg-sviktet-han/#findComment-217006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.