Gjest Verba Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hei.. For en liten periode nå, har jeg merket at humøret mitt ikke er det samme som før. Bl.a. svinger det raskt ned, og jeg kjenner meg mye mer trist og deppa enn jeg gjorde før. Noen ganger tenker jeg tanker som at det er ingenting positivt med livet mitt, men har aldri hatt tanker om å ta mitt eget liv. Har vel bare et håp om at ting en dag skal bli bedre. Likevel kan jeg ha gode dager der jeg er i strålende humør, og er glad og lykkelig. Men som regel varer det ikke lenge. For ca. 2mnd siden ble det slutt mellom meg og eks-kjæresten min, det var jeg som valgte det. I begynnelsen gikk det greit, men så begynte det å snu, og det ble mange krangler. Før det ble slutt hadde vi og mange krangler, og det var en av grunnene til at det ble slutt. Men nå tok kranglene overhånd, og vi er ikke venner idag. I alle fall snakker vi ikke sammen. Nå har jeg så vidt begynt å involvere meg i et nytt forhold. Og det har nok ført til at jeg har de "lyse" stundene. Men likevel er jeg ikke helt som før, og undres på hva det kan komme av. Og om dette er noe jeg bør søke hjelp om, eller noe jeg lett kan fikse opp i selv. Jeg har også merket at jeg har tatt av litt. Dette er ikke noe jeg akkurat har strevet med for å få til og villet, og jeg tror det kommer av min psykiske ubalanse...?? Selv har jeg aldri vært til en psykolog før og vet lite om hvordan det fungerer. Jeg lurer også på hvordan man kan få gratis psykolog? For en venninne av meg får nemlig det... Håper at jeg kan få svar på noe av det jeg undrer på! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53698-hum%C3%B8rsvinginger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.