Gå til innhold

Tenning på menn i uniform

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg på et annet forum om at jeg liker (får tenning på) menn i uniform (f.eks. mennene i gardemusikken). En skrev et svar om at jeg måtte ha dype problemer når jeg har det sånn, men det ble ikke spesifisert. Jeg har tenkt på det selv flere ganger tidligere, og ble litt engstelig når jeg leste det.

Er det noe sykelig med å få sexuell tenning på menn i uniform ( og også autoritære menn med maskulin kropp og arrogant kroppsholdning)? Hva kan det evt. komme av? (jeg er kvinne).

Dette er et helt seriøst spørsmål fra min side - ikke noe tulleinnlegg - selvom det kanskje kan virke sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53743-tenning-p%C3%A5-menn-i-uniform/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Kjenner en politimann som aldri slutter å forundre seg over hvilket "drag" han har på damene når han kommer i uniform, for ikke å snakke om i motorsykkeluniformen. Han blir virkelig slått av forskjellen i oppførsel hos det annet kjønn i forhold til når han er sitt sivile jeg.

I tillegg er jo politi lik makt, så der får du makt-tilrekningen også. Mektige menn tiltrekker kvinner. Det er genetisk siden vi fra naturens sider er på leting etter gode gener for kommende barn.

Gjest ikke flau lenger

Jeg kan trøste deg med at det ikke er det minste unormalt. Det er faktisk helt normalt.

Du kan trygt fortsette å tenne på maskuline menn :-)

Det var godt ! Da kan jeg fortsette å glede meg over de staute kara - uten å skamme meg. Tusen takk for svar !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...