Gjest victoria Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 I dag var jeg i ganske fin form,men da kvelden hadde kommet,var jeg nedenfor.Gråt gjorde jeg også.Det var deilig å få gråtet litt,for da lettet jeg på trykket på disse vonde følelsene som sitter langt inne i meg.Gråt fordi jeg tenkte på det som skjedde i fjor sommer og gråt fordi den olabuksa jeg hadde lyst på i butikken var for liten.Faaen ta medisinene tenkte jeg.Grunnen til jeg tenkte på det var fordi jeg har gått opp 15kg etter at jeg begynte på tabletter. Huff,er så fortvilet.Det er jo nesten ingen bukser i de butikkene som jeg er glad i som passer meg lengre.Jeg har bestemt meg.Jeg skal slanke meg og spørre behandleren om å slutte med medisiner.Kanskje jeg da går ned noen kg.Bare se på for eks.den buksa jeg hadde lyst på.Den var helt nede i str. 32, og det er jo ganske lite Nei,jeg skjønner ikke hvorfor jeg klaget på at jeg var feit da jeg veide 55kg og hadde en BMI på 21.Jeg var jo tynn den gangen,men nå etter at jeg gikk opp disse kg,kan jeg synes at jeg er feit for det er jo sant.Min mor sier at jeg bør slanke meg.Så jeg har bestemt meg for det.Ikke mac.donaldsmat,ikke godteri osv... Tanken på at dette gjør meg veldig nedenfor, og jeg hadde da en liten nedtur i dag med gråting som heldigvis ikke varte så lenge.Men det er jo også like greit å ha et følelsesliv i stedet for å få SSRI preparater som gjør som at jeg blir helt følelsesløs.Derfor ønsker jeg å slutte med Seroxaten som jeg går på.Altså slutte med den for å få et mer følelsesliv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53957-liten-nedtur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.