Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Moren min er 55 år og har angst for å tale i forsamlinger. Hun er nok en ganske nervøs person med lav selvtilitt innen mange områder og har alltid slitt mye med rødming og mener selv hun ikke klarer å tenke klart i slike situasjoner. Dette er veldig hemmende for henne, både i sosiale private sammenhenger men også i jobb sammenheng. Hun kan ikke ha en jobb der hun noen gang er i sentrum for oppmerksomhet. Kjenner du til noen som arrangerer kurs for å trene på å tale i forsamlinger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54147-tale-frykt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Little Madam

Da jeg tok utdannelsen min (som til tider innebar mange prosjekt framføringer, stå foran både klassen, andre og i praksis situasjoner.. Taler o.l.) fikk jeg siste året medisinen inderal av psykiateren min. Den gjorde meg "kald og fattet" og etter å ha slitt med veldig angst og uro foran og under "oppdrag" var det fantastisk å klare å gjennomføre framføringer og taler på en grei måte. Følte også at jeg fikk bedre selvtillitt på disse områdene da jeg følte at jeg behersket dette myyye bedre, derfor kutte inderalen etterhvert.

Altså, en pille for alt som er ille ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54147-tale-frykt/#findComment-221242
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...