Gå til innhold

for snart 2uker siden.......

Anbefalte innlegg

Long time ago,siden jeg skrev her sist.

Har knapt vært innom siden...

Mye har skjedd siden sist,både posetivt og negativt....

Men ville bare meddele dere en ting:

For snart to uker siden hadde jeg en samtale med en journalist fra Norsk Ukeblad.....

Pratet litt om fortiden,men mest om det som har skjedd de to siste årene...

(spiseforstyrrelsen).......

Tenkte jeg skulle dele det med dere,og selvklart sifra når historien kommer på trykk...

Valgt å gjøre dette,i håp om å kanskje bidra med hjelp til de som måtte være berørt av den slags problemer.....

Så til de som måtte huske hvem jeg er,og som kanskje mener det kunne vært interessant å lese,så kan jeg gi beskjed...

Skriver dette,(som sagt),fordi jeg mener det er viktig å opplyse om sf,har et ønske om å kunne hjelpe andre i samme situasjon...

For jeg er ikke blitt frisk,men kommet et stykke på vei,så mine erfaringer kan kanskje være en hjelp for andre.....

Kan iallefall se fremtiden nå,.....

Mange hilsner fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54398-for-snart-2uker-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest victoria

Hei Kanskje!

Jeg husker deg veldig godt.Lurte nesten på hvor det hadde blitt av deg siden vi ikke har mailet hverandre eller sendt sms til hverandre på en stund.

Det at du fortalte om historien din til norsk ukeblad,syntes jeg at det var tøft gjort.Åssen kom du i kontakt med henne forresten?Det er bra at du vil hjelpe andre som sliter med SF.

Jeg håper også at du sier i fra på mail slik som Blesha ba deg å gjøre med henne når historien din kommer på trykk i ukebladet.Det hadde vært veldig interessant å lese om historien din.MIn mail adresse er: [email protected]

Klem fra Victoria

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54398-for-snart-2uker-siden/#findComment-221882
Del på andre sider

Gjest starnight

Hei!

Så utrolig bra at du vågte å gjøre dette! Misunner deg... men trur ikke jeg hadde turt å gjøre det selv nei... Er stolt av at du klarte det!! Stå på vennen, du er tøff!!! Si ifra når historien kommer på trykk. Mailadresse: [email protected]

*spesialklemmer*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54398-for-snart-2uker-siden/#findComment-222035
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...