kanskje Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Glemte å si at jeg har en vaskejobb,som tilsier at jeg må stå opp kl.0530 om morgenen,for så å gå på skolen etterpå.... Har klart det frem til nå(siden 4.april),men merker at det blir litt tyngre siden sf har snudd litt på¨seg..... Veit ikke hva jeg skal gjøre,sykemelde meg for en liten stund???Få samlet meg litt,kanskje komme litt mer på rett spor om det er mulig... "Sjefen"" for vaskerene er en skikkelig sladdre kjerring..... For å unngå at det skal bli spekulasjoner så unngår jeg helst å si/gjøre noe,itilfelle... For hvem vet om jeg blir "baksnakket"?? Og hva vil de hjemme si om jeg sykemelder meg???(bare en tanke om sykemeld.) "Hvorfor"?;"Men herregud da";men ikke orker jeg å si hvorfor...... neineineineineinei..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54548-tillegg-til-innlegg-nedenfor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.