Gå til innhold

Får ikke treffe bestevenninna mi....

Anbefalte innlegg

Gjest starnight

.... det er ikke så lett.. Hun har det veldig vanskelig, hører stemmer... og disse stemmene sier til henne at dersom hun er ute og har det kjekt, tar de henne... hun fortjener ikke å ha det kjekt osv... Jeg vet det ikke har noe med meg å gjøre, at hun ikke orker å treffe meg, men disse stemmene, Det er så frustrerende!! Jeg er jo ¨så gla i henne, og redd for henne. Vi har vert venninner siden vi var små. Jeg sliter selv en del psykisk, og kan til en viss grad forstå det hun gjennomgår. Men det er vanskelig å være pårørende... Noen som har noen trøstende ord??? Trenger virkelig det nå!! Hun bor på en hybel som er ett rehabiliterings senter, tror jeg. De vil helst at hun skal bli innlagt, men der er det ikke plass. Jeg er så redd hun skal prøve å ta livet sitt igjen, for det har hun gjort før.. Og her står jeg, ingenting jeg kan gjøre!! Vi har bare kontakt per meldinger. Men jeg vil så gjerne få prate ordentlig med henne. Når vi først treffes, snakker vi om alt. Hun forteller meg det meste som skjer inni henne. det hjelper meg til å forstå bedre. Men det gjør vondt at hun har det vondt....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54556-f%C3%A5r-ikke-treffe-bestevenninna-mi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest starnight

Det er en vanskelig situasjon du er i, og jeg skjønner godt at du er fortvilet...!

-sender over litt trøst og varme herfra...

**god klem fra meg**

Tar godt imot klemmen og gode ord! sender noen varme klemmer til deg oxo, fordi du er så god og snill. Takk for at du er du:-)

*klemmer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...