Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har hatt en relativ fin 17.mai og pinse helg. Men så skjer det. Natt til Tirsdag kommer tankene å tar meg. Jeg får det så vondt inni meg.

Det begynner med at jeg får veldig vondt i ryggen. Noe som jeg er vant til å ha. Ikke noe uvanlig det egentlig. Men det som sjokkerer meg er at når jeg fikk vondt i ryggen gjorde det også psykisk vondt fordi ryggsmertene fikk meg til å tenke på en hel del andre vonde ting. Dette har aldri skjedd før.

De siste 14 dagene har vært veldig tunge. Jeg kan nesten ikke se på tv, høre på musikk, lese eller sitte på nettet. Jeg kan med andre ord nesten ikke ha yttre påvirkninger før jeg knekker helt sammen. Disse ytre påvirkningene setter i gang veldig vonde tanker i meg. Det er så grusomt. Vil ikke ha det slik. Men jeg vet at dette er noe jeg må igjenom for å i det hele tatt kunne få det bedre.

Jeg skulle virkelig ønske at jeg slapp disse tankene og alt det vonde som er i meg. Men desverre er dette noe jeg må igjenom. Skulle ønske det gikk ann å bare glemme alt og slippe å ha dette helvette. Hvorfor er det noen som må lide så mye mer enn andre. DET ER URETTFERDIG!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54884-det-gj%C3%B8r-s%C3%A5-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lille venn.

Uff, ny nedtur!

Ikke noe kjekkt.

Men du vet det eneste som kan komme etter er en opptur :-)

Prøv å komme deg litt ut, få frisk luft - det hjelper -iallfall litt.

Har savnet deg, og tenker på DEG!

Hvis du vil så må du bare ta kontakt med meg på mailen. [email protected].

Ikke vær redd for det heller - er her for deg vet du.

JEG GIR DEG VERDENS BESTE KLEM, OG KLEMMER HARDT Å LENGE!!!

KOS

Singularity

Verden er nok ikke rettferdig, nei.

Men du kan oppleve mye glede og positivt i livet ditt - selv om du dessverre må jobbe langt mer for å komme dit enn de fleste andre.

Ikke så lett å komme med noen råd, annet enn å prøve å taste om det her og på chat, og å fortsette å jobbe mot målet.

Håper at det snart går bedre igjen!

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...