sort tulipan Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Har skjedd så mye vanskelig i det siste, kjæresten min har slitt med kraftige psykiske problemer pga vanskelig barndom og liv generelt. Sist ting virkelig skjærte seg, endte det opp med at vaktene på et utested vi var på måtte kjøre han på legevakta (han fikk anfall/kollapset fullstendig, han var ekstremt nedbrutt den dagen), hvor han fikk to doser at noe beroligende intravenøst (? - inn i blodåre på hånden). I tillegg har en slektning av meg vært alvorlig syk, og døde nå nylig. Fra før har jeg alltid lidd av tendenser(?) til depresjon selv. Gjennom alt dette har jeg opprettet et lite vennskap med bestevennen til kjæresten min, han er veldig forståelsesfull, og har opptrådd veldig støttende og gitt meg trygghet. Nå har jeg fått virkelige følelser for han, tenker på han hele tiden. Har forsiktig nevnt det for han, samtidig som jeg understreket at jeg var bevisst på at det måtte være falske følelser, som kom fordi han ga meg slik trygghet, og er så lik kjæresten min. Stemmer dette? Er det følelser som har oppstått, altså ikke ekte følelser, men "falske"? Dette plager meg så utrolig, jeg elsker jo kjæresten min kjempemye. Blir veldig glad for respons. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54911-forelsket-i-kj%C3%A6restens-beste-venn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Følelsene er ekte nok de. Spørsmålet er om de bygger på falske forhåpninger og premisser. Det er ikke rart at du får slike følelser. Det er lett og få følelser for andre, når kjæresten ikke er helt på topp for øyeblikket. En god start er å være ærlig med det. Spørsmålet er hva du skal gjøre med de. Hvis du fortsetter å pleie vennskapet til kjæresten din sin venn, vil sannsynligvis følelsene bli sterkere. Skygger du unna ham og fokuserer på kjæresten din i stedet, vil de sansynligvis dø hen. Spørsmålet er hvor du vil hen. Og hvilken pris du vil betale for å oppnå det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54911-forelsket-i-kj%C3%A6restens-beste-venn/#findComment-226390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.