Gå til innhold

en bedre dag i dag

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

siden jeg er så flink til å klage, tenke jeg jeg skulle si at det går bedre i dag.

Har ikke knust noe,,... eller skjelt ut noen.., var litt på tuppa litt tidligere i dag, for jeg måtte ordne endel ting, ble litt sliten.. så jeg fikk panikk selvfølgelig.. men den gode nyheten er at anfalla blir stadig sjeldnere.. det hjelper å tenke på at akkurat det går over. og jeg vet , hvis jeg tenker meg om, at angsten ikke er så sterk om jeg ikke er deprimert..

så jeg får la vær å være deppa..

går utrolig opp og ned da, men har ikke vært så aller verst i dag. Det klussa seg litt til, men da tok jeg en alopam.. og nå er tankene litt roligere, og jeg er nesten fornuftig.. det er deilig. klarer å gjøre litt uten å tilte helt. og dagen har gått, jøss,

skal ikke påstå at det er lett å prøve å ordne opp i tankene da..

veldig mye rart oppi toppen nå, så ennå godt jeg skal til psyken snart.

har finni ut et par ting.. og jeg fikk et koselig brev i dag. er utrolig trøtt, tror dagen i går ble litt vel slitsom. sover nesten ikke, tenker for mye.. men jeg er igrun fornøyd med dagen. og i går, da kutta jeg meg.. men jeg klarte på en eller annen måte å stoppe. før det tok overhånd. jeg bare la kniven fra meg.

selv om jeg hadde det jævlig.

jeg ble litt stolt.

og jeg har blitt venner med x-en ette en gedigen utblåsning jeg hadde.. en av de mange.. men vi fikk lufta litt av hvert, så det endte godt.

ikke at jeg stortrives nå, men det er ikke så ille som i går. og bare det er herlig. trenger noen slike dager for å få tilbake motet.

klemz til dere alle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54932-en-bedre-dag-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Engelen33

Kjære, vennen!!

Tar du medisiner? Kan jeg spørre om du er fornøyd? Mange bivirkninger? Har nemlig ¨fått spørsmål fra venner og psykologen om at jeg burde begynne med det,men selv så har jeg ikke lyst... hm, har hørt så mye..

Vel, nok om det. Fint at du klarte å legge kniven fra deg....ja, vet åssen det er. Alt bare hoper seg opp... og alt man ønsker er å få ut alt på seg selv... så prøv om det er noe annet du kan få det ut på istedet. Hadde det sånn i går, og alt jeg ville var å finne kniven, men det var store sjanser for at jeg kunne bli oppdaget så jeg begynte å rydde huset i rasende fart istedet. Det hjalp...

Uansett hva du velger for å få ut angst, aggresjon..etc. så er det meste bedre enn å skade seg selv... ja, vet at det er vanskelig, men...

Jeg håper virkelig at det ordner seg for deg snart. Fint at du har det bedre nå. Skal tenke masse på deg!!!

varme styrke og støtte klemmer fra ei som bryr seg om DEG!! Take care because I care.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54932-en-bedre-dag-i-dag/#findComment-226632
Del på andre sider

Gjest calestia

Kjære, vennen!!

Tar du medisiner? Kan jeg spørre om du er fornøyd? Mange bivirkninger? Har nemlig ¨fått spørsmål fra venner og psykologen om at jeg burde begynne med det,men selv så har jeg ikke lyst... hm, har hørt så mye..

Vel, nok om det. Fint at du klarte å legge kniven fra deg....ja, vet åssen det er. Alt bare hoper seg opp... og alt man ønsker er å få ut alt på seg selv... så prøv om det er noe annet du kan få det ut på istedet. Hadde det sånn i går, og alt jeg ville var å finne kniven, men det var store sjanser for at jeg kunne bli oppdaget så jeg begynte å rydde huset i rasende fart istedet. Det hjalp...

Uansett hva du velger for å få ut angst, aggresjon..etc. så er det meste bedre enn å skade seg selv... ja, vet at det er vanskelig, men...

Jeg håper virkelig at det ordner seg for deg snart. Fint at du har det bedre nå. Skal tenke masse på deg!!!

varme styrke og støtte klemmer fra ei som bryr seg om DEG!! Take care because I care.

har akkurat begynt på zoloft. skal trappe opp dosa om 2 dager.

foreløpig går det bra, begynner å bli litt skjelven og skvetten, men det skal jo gå over snart. Og siden dagene ikke er så allerverst akkurat nå, så overlever jeg nok overgangen.. nåja.. vet jo aldri.. kan jo klikke temmelig raskt da.., .. uansett.. det føles deilig å ha starta, har vært endel bråk om hva de egentlig skulle putte i meg, de er vel ikke enige ennå..

men jeg synes det er bedre å prøve, siden det ikke går særlig bra uten. Har så lite å tape egentlig.

ellers har jeg igrunn vært stabilt nede etter jeg begynte på div. sovepiller..

Bare svingt mellom deppa, mer deppa og temmelig sprø..

ingen salige oppturer..

hadde sikkert vært lurt å dratt til psykehuset likevel, fått ordnet opp i diagnoser og slikt, men jeg orker bare ikke slikt nå, vært så mye rot og stress, så jeg bare måtte få roan ned litt. og det er deilig...

blir jeg ikke bedre snart, eller blir verre, så finner de nok ut av det før eller senere likevel..

og blir jeg bra, så er det jo samme f..

Er bare så deilig å slippe å tenke på alt som burde, skulle vært gjordt, få en pust i bakken. går jo fortsatt til psyken 2 x i uka, og samtaler med legen nå og da.

det får liksom holde for nå..

hmm.. mange fordommer og meninger om det pille-greiene..

men de gjorde underverker med moren min.., og så lenge det kan hjelpe, så synes jeg det er verdt det.

hehe.. ble det snikk snakk igjen, ja....

: ))

vi snakkest!

klemmmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54932-en-bedre-dag-i-dag/#findComment-227114
Del på andre sider

Gjest Engelen33

har akkurat begynt på zoloft. skal trappe opp dosa om 2 dager.

foreløpig går det bra, begynner å bli litt skjelven og skvetten, men det skal jo gå over snart. Og siden dagene ikke er så allerverst akkurat nå, så overlever jeg nok overgangen.. nåja.. vet jo aldri.. kan jo klikke temmelig raskt da.., .. uansett.. det føles deilig å ha starta, har vært endel bråk om hva de egentlig skulle putte i meg, de er vel ikke enige ennå..

men jeg synes det er bedre å prøve, siden det ikke går særlig bra uten. Har så lite å tape egentlig.

ellers har jeg igrunn vært stabilt nede etter jeg begynte på div. sovepiller..

Bare svingt mellom deppa, mer deppa og temmelig sprø..

ingen salige oppturer..

hadde sikkert vært lurt å dratt til psykehuset likevel, fått ordnet opp i diagnoser og slikt, men jeg orker bare ikke slikt nå, vært så mye rot og stress, så jeg bare måtte få roan ned litt. og det er deilig...

blir jeg ikke bedre snart, eller blir verre, så finner de nok ut av det før eller senere likevel..

og blir jeg bra, så er det jo samme f..

Er bare så deilig å slippe å tenke på alt som burde, skulle vært gjordt, få en pust i bakken. går jo fortsatt til psyken 2 x i uka, og samtaler med legen nå og da.

det får liksom holde for nå..

hmm.. mange fordommer og meninger om det pille-greiene..

men de gjorde underverker med moren min.., og så lenge det kan hjelpe, så synes jeg det er verdt det.

hehe.. ble det snikk snakk igjen, ja....

: ))

vi snakkest!

klemmmer fra

Takk for et fint svar, vennen min!!

Huff, det høres ikke ut som du heller har det så bra. Vi får støtte hverandre som best vi kan... selv om jeg ikke "kjenner" deg så godt, så føler jeg at jeg er glad i deg og at jeg bryr meg om deg.

Har sett på bryllup i dag. Det var så rørende!! Godt at kjærligheten ennå finnes sier nå jeg!! Da er det liksom håp fremdeles... Uansett så er det håp for deg, min venn!! Jeg er her for deg vet du.. uansett!!

Skal tenke masse på deg!! Føler med deg..

Varme styrke og støtteklemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54932-en-bedre-dag-i-dag/#findComment-227473
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...