Gå til innhold

mine tanker (22.05.02)

Anbefalte innlegg

Gjest victoria

I kveld har jeg vært så langt nede.Er så veldig deprimert og sliter med masse tankekaos i hodet mitt.Gråt hele kvelden + at jeg gråt på jobben i dag.Tårene bare rant og rant nedover ansiktet.Kanskje er det fordi jeg har begynt å jobbe i 80% i stedet for 60%, og blir sliten av det.Ellers tror jeg at det er nok mest alle disse rotete tankene som er i mitt hode.

Er bitter fordi jeg ble feit på grunn av disse tablettene jeg går på nå.Vil så gjerne ned i vekt.Tankene mine kretser stadig rundt det å spise mat.Ikke orker jeg frokost og som regel orker jeg ikke lunsj heller.Spiser da som regel bare middag,men det er jo ikke bra å bare spise ett måltid om dagen.Grunnen til at jeg ikke spiser mer en et måltid om dagen,er fordi hvis jeg spiser mer mat så føler jeg at jeg buler ut i alle retninger.Prøver også å la være å spise godteri,men det er ikke lett.Fra og med neste uke skal jeg klare meg uten godteri.

Hater kroppen min gjør jeg også.Har ofte en trang til å skade meg selv,men har klart å la være i den siste måneden.Delvis fordi det er nå sommer og varmt ute, og jeg vil ikke gå rundt med sår etter risping og kutting på armene.Da kommer sikkert folk til å glo og bli nysgjerrige på hva som jeg har gjort da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54991-mine-tanker-220502/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...