Gå til innhold

Han dopingtatte brytern...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Hehe kan ikke dy meg, men gikk du på en smell der Ensjø? :)

Så på nyhetene at det var du som hadde godkjent det kosttillskuddet som sannynlivgis er årsaken til positive dopingprøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei!

Thor Øystein Endsjø hadde ikke godkjent omtalte kosttilskudd. Han godkjente bruk av CLA, ikke Pyruvate 500. Jeg kan på ingen måte se at Endsjø har noe ansvarsforhold eller skyld i denne saken. Tenk ellers litt på hvor kjedelig det må være å reise halve jorden rundt for å gjøre en innsats etetr beste evne, for så å få krittikk av den karakter Stensbøl gir. Når man da vet at Endsjø ikke engang har fått kommentere saken og utredet den, da skjønner ikke jeg helt hva som skjer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Thor Øystein Endsjø hadde ikke godkjent omtalte kosttilskudd. Han godkjente bruk av CLA, ikke Pyruvate 500. Jeg kan på ingen måte se at Endsjø har noe ansvarsforhold eller skyld i denne saken. Tenk ellers litt på hvor kjedelig det må være å reise halve jorden rundt for å gjøre en innsats etetr beste evne, for så å få krittikk av den karakter Stensbøl gir. Når man da vet at Endsjø ikke engang har fått kommentere saken og utredet den, da skjønner ikke jeg helt hva som skjer.

Med vennlig hilsen

Mulig det. Har ingen aning jeg, så bare på tv at han visstnok hadde godkjent det. Hehe men nå er vel ikke alltid TV2 noe man bør stole blindt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Ledbetter

Mulig det. Har ingen aning jeg, så bare på tv at han visstnok hadde godkjent det. Hehe men nå er vel ikke alltid TV2 noe man bør stole blindt på...

Hei!

Jeg leste nettopp på NRK tekst-TV at han IKKE hadde godkjent det derre kosttilskuddet. Den saken der er kjip...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...