Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har gått på seroxat i 11/2 mnd har blitt bedre med angst og dep. men har noen dager dårlige dager, ikke så ille som tidligere. Er det vanlig å ha noen dårlige dager når man har beg. på med. el er det med.som ikke virker? Mener noen har sagt tidligere at man i begyn. har oftere dårligere dager men når man har gått på med. en stund (flere mnd) blir det færre dårlige dager.Håper på svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55370-normalt-med-d%C3%A5rlige-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Z@pvir

Det er normalt med dårlige dager - for alle - enten en er psyk eller ikke. Tror vi må slutte å tro at å være psykisk frisk er å IKKE ha dårlige dager! Men vi blir vel redde for at det skal utvikle seg videre fra 'normalt dårlig' til helt jævlig kanskje?

Jeg gikk på Efexor. Fikk bedre og bedre virkning iløpet av hele det første året så vidt jeg husker. Bivirkningene (de mest plagsomme som svetting og strømstøt) forsvant også. Så det gjelder å ikke gi opp for tidlig!

det er som z@pvir sier, det er ikke uvanlig med dårlige dager selv om du går på med. du opplever sikkert disse dårlige dagene mindre enn du gjorde før vil jeg tro. og denne følelsen at dagen er litt dårlig har nok noe med å ha en balanse mellom følelser. for om du bare ville hadt bra dager kjempe lenge, og plutselig fikk en dårlig dag, ville den være mer merkbar.

alle har vi dårlige og gode dager. se på det som at, for å vite hvordan noe er surt må man også vite hva som er salt, og omvendt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...