Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Kjære NHD. Jeg har lest på dette forumet flere ganger, men har ikke klart å skrive noe før nå. Jeg tror muligens jeg har en mild depresjon, og lurer på om du kan komme med råd. Jeg er en jente på 23 år, student, og har et barn på 1,5 år. Etter eksamenene i år, som ikke gikk som forventet, har jeg gått rundt i en slags sjokk-tilstand. Jeg trener, og holder meg fysisk i god form. Jeg har sommerjobb nå, men jeg går fullstendig i min egen verden. Har problemer med å sove/ men er alltid trøtt. Klarer ikke å konsentrere meg............. Jeg er jo klar over at man bare kan ta en dårlig eksamen opp igjen. Men det føles som om jeg aldri kommer til å klare noenting lengre. Jeg klandrer min samboer (barnefaren), for allt og ingenting. Jeg vet jo at det er meg som har feilet og at det ikke er hans feil at mine eksamener ikke gikk så bra som jeg hadde håpet på. Den siste uken har jeg grått konstant, og er sint på allt og alle. Min samboer er naturligvis helt fra seg, og kan ikke sjønne hvor det har blitt av den blide jenta. Jeg var til legen grunnet et magesår. Har jernmangel, og fikk vite at jeg muligens var litt nedstemt pga dette. Er det mulig å få noe annet, også for denne "depresjonen". Synes hele situasjonen er pinlig... Vet at jeg reagerer helt irrasjonelt på ting for tiden, og skulle bare ønske å bli "mitt gamle jeg" igjen. Jeg har aldri vært plaget av noen som helst psykiske plager før, og jeg er redd for at dette er noe som skal vare lenge. Akkurat nå føles det helt forferdelig. Hvor kan jeg henvende meg for hjelp,og er dette noe som vil gå over snart?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/55781-en-mild-depresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blésha Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg mener du burde snakke med legen din. Han/hun skal kunne hjelpe her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/55781-en-mild-depresjon/#findComment-229919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.