Gjest Anonym Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Mannen min har vært så utrolig sliten det siste halvåret, han har igrunn vært sliten så lenge jeg har kjent ham (ca 5 år), men ikke på denne måten. I tillegg til at han alltid er sliten, blir han totalt utslått ca en gang i uka, dette varer en dag eller 2. Hver gang tror han at han får influensa, men det gjør han aldri. Han har en angsttilstand, men han er blitt bedre av de opprinnelige symptomene på dette (hjertebank, dødsangst, svimmelhet, osv). Disse merker han nesten ikke noe til lenger. Men når han føler seg så totalt utslått som han gjør noen ganger, er han redd for at han skal ha kreft eller noe. Jeg forstår ham, for det er jo ikke normalt å føle seg så uttafor støtt og stadig. Han klarer ikke å akseptere at han kan bli så fysisk dårlig pga. psyken, og lurer på om dette er normalt. Han går jevnlig til lege og psykiater (har gjort det i et par måneder), men de svarer bare svevende når han sier at han føler seg helt elendig. Kan du eller andre fortelle oss om det er normalt å bli så totalt utslått av psyken? Han har jo ikke dødsangst lenger når han ikke har noen fysiske symptomer på at det kan være noe galt, og er generelt bedre, men blir likevel helt elendig i kroppen såpass ofte. Han sliter også med øresus, kan dette også være psykisk? Han har hatt det i ca 1 mnd nå. Før dette var han endel svimmel, men det er han nesten aldri lenger. Nå er det øresusen som plager ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/55943-nhd-og-andre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Z@pvir Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Kunne være en beskrivelse av hvordan jeg har det. Har slått meg til ro (nesten) med at mine plager er psykisk. Jeg har vært nedkjørt og sliten i flere år. Jeg antar derfor at immunforsvaret mitt har blitt helt elendig etterhvert. Og at jeg derfor er så utsatt for den minste påkjenning. Nå er det allergi som er plagen. Sterkere og for flere ting enn i fjor. Ellers føler jeg også ofte at jeg er i begynnelsen av en influensa, uten at den bryter ut. Øresus har jeg også hatt i perioder. Samt øyeproblemer, verking osv osv. Psyken er en del av kroppen. Svikter psyken går det helt automatisk ut over resten. Og omvendt. Dessverre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/55943-nhd-og-andre/#findComment-231116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.