Gjest føler meg så ensom Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Finnes det et sted, et forum for pårørende av psyk. syke ? Mannen min har vært deprimert i lang tid nå, og nå har han funnet ut at han skal starte prosessen med å finne seg selv og gjøre det han liker. Vi har to barn og ett på vei...og det er ikke sikkert jeg er inne i bildet for hans del, sånn i fremtiden. Det er ihvertfall sånn han tenker nå.... Føler jeg har brukt så forferdelig mye tid på å tekkes han og ta hensyn og være støttende, og har vært selvutslettende. Jeg er livredd for hva fremtiden vil bringe og aner ikke hva jeg skal gjøre. Nå går jeg egentig bare å venter på hans avgjørelse og det er så slitsomt. Jeg har ingen nære venninner å støtte meg til, de har forsvunnet med tiden og nå går jeg egentlig bare hjemme, føler meg tildels hemmet rent sosial og burde nok oppsøkt hjelp selv. Men en psykolog kan liksom ikke hjelpe mot ensomheten og det å ha andre nære relasjoner rundt seg. Hvor kan jeg finne andre som kanskje befinner seg i en lignende situasjon...? Noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56153-kontakt-med-andre-p%C3%A5r%C3%B8rende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magna Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Det er ikke så veldig viktig å ha venner i samme situasjon som seg selv. Bare en har venner. Jeg forstår din usikkerhet i forhold til mannen din, det må være forferdelig. Jeg husker selv den vanskelige tiden med små barn og alle skulle jeg gi omsorg. Du har i tillegg en mann som også krever deg som et barn. Jeg ville anbealt deg å ta en tur på et familierådgivningskontor. Der finner du fagfolk som kan hjelpe deg ift. samlivet ditt. Når du først føler at du får hjelp og støtte i hverdagen får du overskudd til å skaffe deg venner... Gjennom småbarna mine, andre barns foreldre, fikk jeg venner som jeg har beholdt til dags dato. Se mulighetene.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56153-kontakt-med-andre-p%C3%A5r%C3%B8rende/#findComment-232438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.