Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Er den medfødt? Har du en medfødt sårbarhet hvor hendelser utløser forstyrrelsen - og i så fall hvilke hendelser? Eller er det rett og slett noe du opplever tidlig i livet som gir deg denne forstyrrelsen? Jeg er enebarn. Pappajente. Tror mamma kunne føle seg litt utenfor iblant. Ble bortskjemt på oppmerksomhet fra hele slekta. Var ikke noe 'bedårende' barn, men sta og hissig, samtidig forsiktig, engstlig og følsom. Ikke noe seksuelt misbruk. Fra kjønnsmoden alder fått mye oppmerksomhet (mer enn ønskelig) fra menn. Intelligent, ikke minst - men ikke når det gjelder sosial intelligens. Kan noe av dette være årsak til at jeg har utviklet denne 'plagen'? Elsker fortsatt oppmerksomhet. Legger merke til at jeg kjeder meg hvis jeg kommer i bakgrunnen for lenge. Irriterende egenskap. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56237-nhd-hvordan-oppst%C3%A5r-histrionisk-personlighetsforstyrrelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.