Gjest victoria Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 I dag er jeg skikkelig nedenfor. Sikkert på grunn av at jeg er veldig sliten i kroppen og i hodet. Gikk en tur inn på et chatteprogram som er for byen der hvor jeg bor (over 250brukere er der),for å sjekke om venninnene mine var der. Da jeg kom inn på chatteprogrammet, fikk jeg slengt stygge kommentarer rett til meg og klengenavnet mitt. Snufs! Hvorfor gjør de som er på selve kanalen det mot meg? De kjenner meg ikke en gang. Føler meg så fet, stygg og mislykket når jeg ser andre vellykkede ungdommer gå i byen. Fet og stygg fordi, jeg veier mye og har ikke det fine utseendet med meg. Har dessuten noen kviser i ansiktet som synes også. Mislykket er jeg, fordi jeg føler at ingen rundt på min alder her i byen liker meg og godtar meg for den jeg er. Deprimert er jeg, fordi jeg er oftere sulten og har gått 15kg opp i vekt siden jeg begynte på Risperdal tablettene. Dårlig selvtillit har jeg sikkert på grunn av at jeg ble mobbet mye på skolen. Jeg mistet også mange venner, fordi jeg var sammen med en tvilsom type fra et annet sted i fylket der hvor jeg bor. Selv om jeg får mye ros og oppmuntringer på jobben av medarbeidere og av sjefene, har jeg litt vanskelig med å ta det innover meg. Det virker som om selvtilliten min er upåvirkelig og alvorlig forstyrret. Dessuten har jeg også kjæresten min som oppmuntrer meg og min mor, men det ser ikke ut til å hjelpe på å få bedre selvtillit. Har dårlig selvtillit så lenge jeg kan huske. Har prøvd å bytte selvtilliten opp, men den blir så fort revet ned igjen. Det skal visst mye til for å bygge opp og lite til for å rive det ned igjen hos meg. Men jeg må nok bare innse å leve med dårlig selvtillit resten av livet. Det virker ikke som om den blir noe bedre uansett enn hvor mye jeg prøver å påvirke den. Noen ganger er faktisk selvtilliten min bra, men da er jeg som regel i kjempe gode perioder. Disse periodene er det ikke mange av. Håper at jeg slipper på føle meg stygg, feit og mislykket og ha dårlig selvtillit for resten av livet. Livet mitt hittil har vært bortkastet med bare elendighet synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56326-feitstyggmislykket-og-liten-selvtillit/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbrenner Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg synes du virker som ei flott jente!! *forsiktig klem* (Ano) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56326-feitstyggmislykket-og-liten-selvtillit/#findComment-233412 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.