Gjest Miletta Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 For en tid siden holdt jeg på med en fyr, men vi ble vel aldri riktig sammen. Vi var begge oppover ørene forelsket. Så plutselig en dag ville han ikke ha mer med meg å gjøre, svarte ikke på sms og la på når jeg ringte. En gang etter det har jeg hatt kontakt med ham. Han sa han skulle ringe, men gjorde det selvfølgelig ikke. En stund trodde jeg at jeg hadde kommet over ham, men nå er det like ille igjen. Jeg har måttet utsette eksamen og orker ikke gjøre annet enn å grine. Dette er verre enn om noen som stod meg nær skulle dødd. Jeg forstår ikke hvorfor han hater meg. Nå har jeg gått tom for tårer. Dette er veldig lenge siden, og ifølge vanlig "prosedyre" burde jeg ha begynt å leve normalt igjen for lenge siden. Venninnene mine mener jeg bør gå til psykolog. Det eneste jeg vet er at jeg ikke holder ut mer hvis jeg ikke får se ham igjen og får en forklaring. Jeg kan være glad en stund, men hele tiden ligger han og gnager i underbevisstheten. Alt minner meg om ham. Her om dagen fulgte jeg etter en fyr gjennom hele byen fordi han lignet bakfra. Tanken på at jeg aldri får se ham igjen er uutholdelig. Jeg flytter til utlandet nå og blir borte i seks-syv år. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56424-min-ekss-sp%C3%B8kelse-%C3%B8delegger-livet-mitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.