Paranoia Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei, igjen... ;P Jah... Har jo sagt til ho psyk-dama at jeg ike vil snkke med ho mer, og bedt om å få en mann. Noe som ikke skjer. Nå har de da funne ut at det visstnok kanskje er til "mitt eget beste" at jeg snakker med ho dama, for kanskje det at jeg ikke liker å snakke med damer er et av problemene mine. mener de. For det første: kan de nekte meg en ny behandler, bare fordi de tror det er til mitt eget beste? For det andre: det gjør vel ikke akkurat saken noe bedre at jeg må gå en gang i uka og snakke med ei jeg ikke liker, ei jeg ikke kan åpne meg for..? Det hjelper vel ikke akkurat på humøret..?! Hvorfor hører de ikke på meg!? faen, asså... Hva skal jeg gjøre da? Høre på dem? Holde kjeft? Fortsette å gå dit og ikke få noe ut av det + at det faktisk da koster meg 200kr for ingenting!? *sukk* Er lei av å måtte kjempe for hvert eneste bitte lille skritt. Noen synes kanskje jeg surver og er utakknemlig, men det får så være... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56529-hvorfor-gj%C3%B8r-de-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Det er en stund etter at jeg svarer på dette innlegget ditt,så jeg håper at du leser dette og svarer meg tilbake på det. Vil bare si at jeg har det akkurat som deg, mne det er bare omvendt.Du vil snakke med en mann og får bare damer.Jeg vil snakke med en dame,men får bare menn å snakke med.Har spurt om å få en dame jeg,men det har ikke skjedd noe siden det. Håper at du får byttet om fra en dame til en mann.Forklar psyk.dama di at du kommer mer overens med menn enn damer, og si at du har lettere for å betro deg til menn og grunnen til hvorfor du gjør det.Kanskje hun vil gi deg en mann å snakke med da. Hvorfor de gjør det?Ja,kanskje vil de at du skal trene deg på å snakke med kvinnfolk siden du ikke liker det.Ikke vet jeg hvorfor de gjør dette mot deg. Åssen har det gått nå?Har du fått en mann å snakke med ennå eller har du fremdeles psyk.dama som du fortsatt pleier å snakke med. Uansett jeg vil ønske deg lykke til med bytte av behandler, og jeg håper at det vil ordne seg snart. Koz fra Victoria 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56529-hvorfor-gj%C3%B8r-de-dette/#findComment-236112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paranoia Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Det er en stund etter at jeg svarer på dette innlegget ditt,så jeg håper at du leser dette og svarer meg tilbake på det. Vil bare si at jeg har det akkurat som deg, mne det er bare omvendt.Du vil snakke med en mann og får bare damer.Jeg vil snakke med en dame,men får bare menn å snakke med.Har spurt om å få en dame jeg,men det har ikke skjedd noe siden det. Håper at du får byttet om fra en dame til en mann.Forklar psyk.dama di at du kommer mer overens med menn enn damer, og si at du har lettere for å betro deg til menn og grunnen til hvorfor du gjør det.Kanskje hun vil gi deg en mann å snakke med da. Hvorfor de gjør det?Ja,kanskje vil de at du skal trene deg på å snakke med kvinnfolk siden du ikke liker det.Ikke vet jeg hvorfor de gjør dette mot deg. Åssen har det gått nå?Har du fått en mann å snakke med ennå eller har du fremdeles psyk.dama som du fortsatt pleier å snakke med. Uansett jeg vil ønske deg lykke til med bytte av behandler, og jeg håper at det vil ordne seg snart. Koz fra Victoria Hmm... Det er dumt de skal behandle oss på denne måten. Har fortsatt ikke fått noen mann. Og hun hører ikke på meg uansett hva jeg sier... Vet ikke hva jeg skal gjøre. De sier også at det er viktig for behandlingen min at jeg har samme behandler gjennom prossessen, men burde det da ikke være enda viktigere å finne en jeg faktisk kan snakke med?! Skjønner meg ikke på dette, jeg.. Men de vet vel best.. Selv om jeg ikke er enig. Håper det ordner seg for deg også dah! Bare mas på dem, så må det vel skje noe tilslutt! klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56529-hvorfor-gj%C3%B8r-de-dette/#findComment-236559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonymous Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hmm... Det er dumt de skal behandle oss på denne måten. Har fortsatt ikke fått noen mann. Og hun hører ikke på meg uansett hva jeg sier... Vet ikke hva jeg skal gjøre. De sier også at det er viktig for behandlingen min at jeg har samme behandler gjennom prossessen, men burde det da ikke være enda viktigere å finne en jeg faktisk kan snakke med?! Skjønner meg ikke på dette, jeg.. Men de vet vel best.. Selv om jeg ikke er enig. Håper det ordner seg for deg også dah! Bare mas på dem, så må det vel skje noe tilslutt! klemmer fra paranoia, er du man? hvor lenge har du vært hos henne? jeg alltid fikk kvinnelig behandler, og jeg er ei jenta, det som skjer at nå fikk jeg en mannlig psykolog, og jeg føler meg helt utanfor. Det er altfor pynlig å prate om seksuelt misbruk, problemer med faren min eller om spiseforstyrrelse med en manlig terapeuter. Vet ikke å forklare, men jeg har alvorlig problemet med å stole på den motsatt kjønn, derfor har jeg prøvde så godt jeg kan å fortsette med behandling hos ham og ser om det bli noe bedre eller ikke. jeg føler meg liksom 'vunerable' (engelsk) ønsket at det kunne hadde vært annerledes, men det er verdt et forsøk, fordi jeg syns han er en flik terapeut tross alt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56529-hvorfor-gj%C3%B8r-de-dette/#findComment-236674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singularity Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 De har på en måte rett - du vil ha utbytte av å kunne snakke med kvinner og lære deg å stole på de i samme grad som du kan klare det med en mann. Men å sette det som et startpremiss for behandlingen tror jeg er ganske uheldig. Du har en del behov på kort sikt som det vil være vanskeligere å få til med en kvinnelig behandler. Jeg kan ikke skjønne annet enn at for deg burde en psykiatrisk sykepleier være et kort mellomstadium før videresending til psykolog/psykiater. Det eneste du kan gjøre er vel å ta imot det du kan ta imot - medisiner og en som du kan mase på om mer hjelp. Klarer du å endre standpunkt og snakke med dama er jo ingenting bedre, da :-) Synes også at du må streve alt for mye for å komme fremover her - enkelte ting går tregt - men i ditt tilfelle har det gått ekstremt tregt. Kan bare håpe på at det snart snur seg og at du får mer og effektiv støtte for å komme deg videre. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56529-hvorfor-gj%C3%B8r-de-dette/#findComment-237829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paranoia Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 paranoia, er du man? hvor lenge har du vært hos henne? jeg alltid fikk kvinnelig behandler, og jeg er ei jenta, det som skjer at nå fikk jeg en mannlig psykolog, og jeg føler meg helt utanfor. Det er altfor pynlig å prate om seksuelt misbruk, problemer med faren min eller om spiseforstyrrelse med en manlig terapeuter. Vet ikke å forklare, men jeg har alvorlig problemet med å stole på den motsatt kjønn, derfor har jeg prøvde så godt jeg kan å fortsette med behandling hos ham og ser om det bli noe bedre eller ikke. jeg føler meg liksom 'vunerable' (engelsk) ønsket at det kunne hadde vært annerledes, men det er verdt et forsøk, fordi jeg syns han er en flik terapeut tross alt. hei, anonymous! Nei, jeg er jente, men jeg liker best å snakke med det motsatte kjønn. Synes gutter/menn er mindre "kompliserte" og lettere å snakke med enn kvinner. Menmen.. finnes jo de kvinner jeg faktisk kan snakke med og, så jeg ser ikke på det som et problem akkurat. Bare håper noen på psyk.pol skjønner dette snart, og lar meg få en jeg kan snakke med... Tusen takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56529-hvorfor-gj%C3%B8r-de-dette/#findComment-238235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.