Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva jeg skal gjøre. Går nå hos fastlegen min og har fortalt han alt om hvordan jeg har det. Han er grei og hører på meg, men på en måte føler jeg at han bare utsetter ting og ber meg om å komme tilbake om to uker. Har prøvd mange ulike medisiner og det er nå snakk om Lamictal. Da er han visst på "gyngenede" grunn. Han sier at han skal sjekke det opp, men han har allerede utsatt det en gang. Nå bruker jeg ingen medisiner i påvente av dette. Skulle vært hos han denne uken, men så ble han syk og jeg fikk ny time neste onsdag. Føler at jeg virkelig er ute og kjører. Er dypt nede og gråter nesten hele tiden. Har hatt kniven på armen to ganger siden jeg var hos legen min sist. Panikkangsten er der også. Skal jeg spørre om å få komme på Psyk. pol. eller skal jeg holde meg til ham? Mister litt tillitten til han, men .................

Forslag til hva jeg skal si ved neste time tas mot med takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56565-hva-n%C3%A5-nhd-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...