Gå til innhold

Anbefalte innlegg

marielouise
Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal begynne men for ca. 1 mnd siden døde min kjære pappa. Vi stod hverandre veldig nær så det er er sårt savn at han er borte for alltid. Kjempe tungt å takle synes jeg.

Men, i de siste dagene har jeg både følt og "luktet" og jeg innbiller meg at jeg også har sett han her i huset mitt.

Jeg drømmer han om natten og jeg ser han for meg hele dagen.

Dette begynner virkelig å ta på. Hva kan jeg gjøre? Jeg går og snur meg rundt hele tiden for å få øye på han, da jeg er sikker på at jeg så han i øyekroken min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med han !!! Lat som om han var der og si det du ville sagt. Ikke bare si de triste tingene, men morsomme ting også.

Jeg snakker med mormor og morfar selv om de døde for 3 år siden. Jeg tror ikke på en Gud eller himmel, men det er best for meg å tenke at de hører meg, men jeg kan ikke høre dem.

Jeg vet det er fryktelig å miste noen man er glad i. Du har min dypeste medfølelse.

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

Det er slike rare ting vi opplever når vi mister noen som står oss nær. Noen tror det er en psykisk reaksjon. Noen tror en virkelig ser det en ser. Men, uansett hva du velger å tro, se på det som en flott mulighet til å bearbeide sorgen. Om han 'viser' seg for deg er det jo for å hjelpe deg gjennom dette - og da får du bare ta imot hjelpen!

Kan føles skremmende, men leste en gang (et sitat som kun gjelder for dem som har et åpent sinn) at ingen som ikke er sterk nok til å takle å 'se' en avdød, kommer til å oppleve det. De døde viser seg kun for enkelte utvalgte.

Jeg vet ikke helt hva JEG tror.

Men lykke til iallefall. Bare husk på at du lar sorgen ta den tiden den trenger!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...