Gå til innhold

Samværsforeldre

Anbefalte innlegg

Gjest dentidligeresingle

Jeg er 34 år gammel, og har vært samboer i to år. Mannen min har regelmessig samvær med de tre barna sine på 3, 5 og 8 år. De er hos oss fast 12 dager i måneden.

Jeg blir så innmari lei av at folk flyr inn og ut av hjemmet vårt hele tiden, selv om barna er fine. Jeg liker heller ikke at mannen min har barna noen ekstra kvelder nå og da (mor tar ekstravakter), fordi det hele tiden går ut over planer vi alt har lagt sammen.

Er det noen som har erfaringer med alternative samværsordninger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56678-samv%C3%A6rsforeldre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Vi voksne velger våre partnere. Barna velger ikke oss. Derfor må vi bare gjøre så godt vi kan. Synes samboeren din gjør sin plikt ved å ta barna når moren må jobbe. Det er jo HANS barn.

Slike ting vet vi voksne når vi går inn i forhold til en som har barn fra før. Hva trodde du. AT han skulle prioritere deg før barna sine. Du skal se det som et tegn på at han er god far for eventuelle barn dere får sammen. Da tenker jeg du setter PRIS på den samme egenskapen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56678-samv%C3%A6rsforeldre/#findComment-235943
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...