Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg skjønner ikke dette helt, to uker med total depresjon så plutselig roer jeg meg ned og på tirsdag starter det. Ble deppa for ingenting og enda mer deppa dagen etter, så fikk jeg panikkangst. Den gikk over, så la jeg meg og våkna opp. Etter det var jeg i superhumør, totalt rastløs, nesten til å bli gal av. Det vokste og vokste. På torsdag var det enda verre og i dag er det mer verre. Jeg røyker som bare det og har tatt vival og sobril for å roe meg ned, men det gir bare en mildertidlig effekt. Nesten det motsatte av panikkangst, vil gjøre alt, men alt er kjedelig. Har prøvd å gå tur og trene, for å slite meg ut, men det hjelper lite. Blir kjempesliten fysisk, men psykisk er jeg på topp. Får ikke sove på grunn av rastløsheten. føles som om jeg er ruset. Det rare er også at jeg vil gråte samtidig som jeg er kjempeglad. Har brukt opp sobrilboksen min. Klarer bare ikke å roe meg ned. Har sovet totalt 6-7 timer siden onsdag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56703-hypomani-eller-blir-gal-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.