Gå til innhold

vanskelige opplevelser

Anbefalte innlegg

Gjest maddie

Jeg bare lurer på hvordan folk får til å "komme seg over" vanskelige opplevelser i livet? (I dette tilfellet, mobbing.) Hva kan man gjøre?

Nå er det over 5 år siden jeg slutta på videregående, men jeg er fortsatt redd for de folka og jeg hater alle minnene jeg tydeligvis ikke blir kvitt... Psykolog har jeg gått til, maaaange forskjellige, men det er ikke hjelp i det... Hva kan jeg da gjøre? Jeg hater dette livet og det de folka gjorde mot meg, jeg er nå blitt et psykotisk vrak som bare ødelegger familien min og ikke gjør noe fornuftig med livet!

Finnes der noen mirakelkurer for hvordan man kan legge slikt dritt bak seg? Tabletter, alternativ medisin, anything..? Psykolog hjelper IKKE... Å skaffe seg en spiseforstyrrelse fungerer, man blir lykkelig, men det er jo bare helt til kroppen sier stopp... Dagbok fungerer, til en viss grad... Jeg vet ikke hva mer!!! Jeg blir snart GAL!!! Jeg hater mobbing og mobbere!!! Å ha så liten respekt for andres liv...

Hjelp meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56735-vanskelige-opplevelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pi@-m@rtine

Har du forsøkt kognitiv terapi? Jeg vet om mange , inkludert meg selv, som har hatt god hjelp av det. Der lærer du å kjenne igjen dine egne negative tankerekker, og innøve nye måter å handle på.

Kanskje du bare må bestemme deg for at du skal gå videre i livet, mobbing eller ikke?

Ønsker deg lykke til, gi ikke opp. Og ja, mobbing er noe dritt, ingen tvil om det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56735-vanskelige-opplevelser/#findComment-236477
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...