Gå til innhold

hell and heaven..

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

hvordan i alle dager skal jeg forstå at jeg tar feil når jeg er i helvete.. og tar like feil når jeg er i himmelen.. og hvordan kan jeg vite at det som er midt i mellom er det riktige.. alt føles like logisk når jeg er der, hjelper lite å høre at "det er ikke alltid slik, se på hva du har skrevet", når det du har skrevet i hell er riktig når jeg er der,, og helt galt når jeg er på andre siden.. men da er jo alt i midten galt også..

see???

hjelper lite med lapper på tvèr og skapdører, når jeg bare ler og sier til meg selv : se, så feil jeg tok.. må ha vært spenna gæærn når jeg skrev det...

når det er slik det er, og ingenting annet enn det, da kan ingen si til meg at det er feil.. jeg blir bare forbanna , fordi ingen forstår.. for det er jo slik..

nå ser jeg hvor helt bort i natta jeg kan være, men jeg vet jo ikke om jeg er helt bort i natta nå.. for dette kan jo like godt være feil det og..??

må jeg bare stole på at psyken og x har rett, de som kjenner meg og har sett meg over tid, ..?

jeg har skrevet . og det har blitt lest. og jeg har notert meg hva de mener er meg og rett.

det er riktig nå. men hva i morra???

bare litt grublende og forvirra i dag, forsøker å gå igjennom alt jeg har skrevet i dagboka, og der er det fryktelig mye rart, og endel jeg rett og slett ikke forstår..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56967-hell-and-heaven/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...