Gå til innhold

Foreldre ser mer enn man tror......

Anbefalte innlegg

Den siste uka har vært veldig tøff. Familien har blitt mere innvolvert selv om jeg ikke ønsket det. Jeg har ei tante som jeg har ganske god kontakt med og som jeg kan prate med.

Hun kom å besøkte meg på psykehuset her før helgen. Vi pratet i 2 timer. Jeg fortalte henne en del ting. Bare noen timer senere skjønte jeg at hun hadde pratet med foreldrene mine og farmor ( som er hennes mor ) om noe av det jeg hadde fortalt henne. Jeg fikk også vite en del ting fra henne om hva foreldrene mine og resten av familien tenker om det som har skjedd med meg de siste årene, men også om ting som har skjedd da jeg var liten.

Jeg skjønte ut i fra det tanten min har fortalt til meg at både foreldrene mine og hun har skjønt mer enn jeg har trodd. Tror de vet mer enn jeg egentlig skulle ønske.

I går hadde jeg det ikke noe godt. Tanten min tok kontakt med meg og spurte om vi skulle ta oss en kjøre tur. Det gikk jeg med på. Nok en gang fikk jeg vite en hel del om hva familien vet og hva de tenker om ting. Det at familien vet så mye og egentlig har skjønt ganske mye på egenhånd uten min hjelp har bare gjort ting værre for meg nå.

Heldigvis er behandleren min tilbake nå etter å ha vært borte en uke. Så nå får jeg snakket skikkelig med han igjen og kan få diskutert en del ting med han. Men det er bare 3 uker igjen før han drar på en 5 ukers ferie. Jeg lurer veldig på hvordan jeg skal overleve de 5 ukene.

Jeg skulle virkelig ønske det gikk ann å skru tiden tilbake noen år. Og at man da kunne få hele historien til å ta en annen vending. Men det går desverre ikke :-(

Jeg må vel bare prøve å gjøre det beste ut av dette. Heldigvis har jeg en behandler som virkelig prøver å forstå meg og som virkelig vil hjelpe meg. Og det tror jeg at jeg kan komme veldig langt med.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57064-foreldre-ser-mer-enn-man-tror/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Singularity

Når de har en datter med såpass store problemer så er det klart de gjør seg noen refleksjoner om det.

Jeg regner med at du er glad for at du vet hva de tenker, selv om du ikke er så fornøyd med at de vet såpass mye. Manglende viten om hvordan andre ser på en kan lett gi grunnlag for ubehagelige spekulasjoner.

Du får prøve å gjøre behandlerens ferie til en periode hvor du nyter livet i størst mulig grad, leser om ting som interesserer deg, kanskje leker litt med websider og sånn. Og så får du skrive her og taste med oss som du kjenner om behovet skulle melde seg!

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...