Gå til innhold

ukritisk av antidepressiva? nhd, andre med samme erfaring

Anbefalte innlegg

Gjest sonja

Hei alle sammen!

Lenge siden sist. Jeg har i ca 1/2 års tid vært så heldig å gå til psykiater en gang i uken. Bruker 150 mg efexor depot, og føler at jeg er nesten kvitt all angst. Nå lurer jeg på om man kan bli for tøff av å gå på AD. Jeg elsker å kjøre fort, gir egentlig blaffen i boten selv om jeg ikke har stort mer igjen på kredittkortet. Det er nesten som en rus når musikken og farten er høy.

Det andre er at jeg tidligere var livredd for å bli med en mann hjem, eller ta ham med meg hjem til meg, mens nå tar jeg imot de fleste, uten tanke på kjønnssykdommer (det hender jo ikke meg). Kan moralen bli påvirket av AD?

Jeg har det ellers veldig bra, sover dårlig ved lite stress og blir veldig irritabel, men raseriet er nesten borte heldigvis.

Har nok en mild udiagnostisert Tourette, og to sønner med det samme.

periodeflørteren

Fortsetter under...

Det har visstnok vært rapportert om ukritisk oppførsel i forbindelse med bruk av antidepressiva. Har imidlertid selv brukt Cipramil og kan ikke si jeg følte meg særlig mer ukritsk. Kanskje har det noe å gjøre med at mer eller mindre sykelige hemninger som kommer av en depresjon forsvinner ved bruk av antidepressiva?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...