Gjest Gla gutten Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Over en lengre tid har jeg møtt stor motgang i både arbeidsliv og privatliv. Jeg føler selvtilliten avta for hver dag som går. Ting bare hoper seg opp, sårende og destruerende, jeg føler alt blir til det verre. Hverdagen virker helt omvendt av hva den engang var. Jeg prøver å analysere bekymringer, samtidig som nye problemer kommer som slag i ansiktet. Likevel holder jeg humøret oppe, tenker at jeg er fortsatt den jeg alltid har vært, gla gutten som alle liker. Dette går snart over, bare bit tennene sammen. Snart får jeg oppleve ting som styrker selvtilliten igjen, nok til å legge dette bak seg. Jeg innbiller meg at jeg har en usedvanlig god psyke, enten det, eller så har det rett og slett rabla for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57631-har-det-ikke-s%C3%A5-bra/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristine Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Du tipper mellom å skrive at du har det bra og ikke bra. Og at du har møtt en del motgang som du ikke riktig vet om du takler. Det viktigste for deg er du har noen som støtter deg og som du kan snakke med. Ellers er slik motgang tung å ta helt alene. Gutter skal takle det meste har jeg følelsen av. De fleste motganger tar det tid å komme over. Noen er så tunge at det trengs hjelp fra profesjonelle for å få bearbeidet det vonde. Selv hadde jeg problemer på alle fronter hjemme og arbeidsplass. Det viste seg at samspillet ift. min nærmeste partner var årsaken til problemene. Du ser selv hvor vanskelig noen ungdommer har det i oppveksten. Årsaken er ofte problemer ift. foreldre som baler på seg ift. skole, osv..... Vi er så sammensatt vi mennesker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57631-har-det-ikke-s%C3%A5-bra/#findComment-243020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.