Gjest helt svart innvendig Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Når de svarte dagene kommer er det vondt å være alene. Jeg føler at jeg er uvirkelig og at andre ikke bryr seg om meg. Sola skinner ute og det er varmt og godt og alle har noen å være sammen med. Hvorfor sitter jeg alene her og føler meg alene selv om jeg har vært på stranda i hele dag og har vært alene nøyaktig 1,5 timer. Det er jævli å føle at ingen bryr seg og at man er helt alene med seg selv. Unger gjør faktisk ensomheten større og at andre har kjærester gjør ting helt fryktlig. De svarte dagene kommer tydelig i bølger og følger hormonbrettets farger. Noen ganger er de blå som nå men andre ganger er de rød. De er aldri hvite. De hvite dagene er glade og førnøyde men de røde og blå kan være fylt av ensomhet og tristhet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57721-svarte-dager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.