Gå til innhold

hva er det med meg?NHD og andre

Anbefalte innlegg

Gjest grenseland

er så utrolig sliten,men greier ikke slappe av..sover nesten ikke.

har isolert meg,har ikke kontakt med venner,tar ikke tlf når den ringer,svarer ikke på tekstmld,åpner ikke døren om det ringer på..tør nesten ikke gå ut.greier ikke følge med på tv,leser en bok,men vet ikke hva jeg leser..det er bare bokstaver...vært hos legen 2 ganger denne uken og jeg bare sitter der og stirrer tomt ut i luften..alikevell skal jeg dit igjen på tirsdag,jeg mener selv at det er lite vits i det,noen andre trenger sikkert timen mer enn meg..jeg sitter jo bare der..

legen er også blitt stille,sitter og ser på meg med ett annet blikk en vanlig...sitter så nærmt meg,som at hun venter på at jeg skal knekke sammen og falle fremover hvert sekund...

jeg sa i dag at jeg vil at dyrene mine skal bli tatt godt vare på om det skjer noe med meg..det føltes som det var siste gang jeg så henne,det er så mye jeg skulle sagt,forklart,men orden ville ikke frem..

jeg spurte om jeg kom til og klikke...men det sa hun jeg ikke kom til og gjøre...

hva er det med meg?? hvorfor er jeg så langt vekke fra alle?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57889-hva-er-det-med-megnhd-og-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik du beskriver det høres det ut som du har en depresjon. Det 'fine' med depresjoner er at de går over, som regel innen et halvt år. I mellomtiden kan de behandles med medisiner og/eller samtalebehandling. Jeg har selv hatt depresjoner og jeg veit at det kan kjennes som om det aldri skal bli bedre og at alt er håpløst - men det blir det. Prøv å husk det, selv om alt kan føles forferdelig akkurat nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...