Gå til innhold

benhinnebetennelser....


olebom

Anbefalte innlegg

Tusen takk for tipsene.

Men er det ikke bekymringsfult at jeg får slike betennelser i så ung alder? (14 år)

Kan dette tyde på at skjelletet mitt er svakt, og dermed mottagelig for flere "små skader" slik at jeg ikke kan drive aktivt med idrett på internasjonalt nivå?

håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nej du skal ikke være bekymret for langtids prognosen. den er god, problemet for os læger er altid at skulle udtale hvornår den enkelte patient bliver rask.

der kan gå måneder, men jeg har ikke hørt om patienter med smerter i flere år.

mvh

jvbruun, ortopædkirurg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei!

Heller tvert om, din unge alder skal du se som et godt tegn på at du blir bra igjen, noe du vil bli. Beinhinnebetennelse er noe som gir seg, men som kan vare relativt lenge dersom en stadig utsetter området for mer aktivitet enn det som kan tåles. Ikke tren imot økende smerte, det er det beste rådet jeg kan gi deg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...