Mamta Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 ...etter dagens mange aktiviteter, som bl.a. innbefatter dypp av stortåa i iiiiskaldt hav; dusj i Mormors hageslange med frydefulle hvin og plasking av hjertens lyst i det lille bassenget i hagen! Det er forresten etpar år siden sist det var i bruk.*s*Men den siste uka har storebror og lillesøster storkost seg der nesten hver eneste dag... Med bildet av vår lille badenymfe på netthinnen, tenker jeg meg ca. ti måneder tilbake i tid... Da satt jeg på bassengkanten på vårt hotell i Pune, India, med en meget skeptisk prinsesse som klamret seg fast i meg og såvidt turde dyppe tåspissene og fingertuppene i vannet. Hvis jeg var så vågal å gå uti, startet Ramaskriket... Nå, derimot, starter Ramaskriket i det øyeblikket badenymfen blir løftet opp av vannet... *ler* Sommerhilsen fra ei som håper på flere badenymfe - dager:-))) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58430-en-liten-badenymfe-sover-s%C3%B8tt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.