Gå til innhold

En liten badenymfe sover søtt...


Mamta

Anbefalte innlegg

...etter dagens mange aktiviteter, som bl.a. innbefatter dypp av stortåa i iiiiskaldt hav; dusj i Mormors hageslange med frydefulle hvin og plasking av hjertens lyst i det lille bassenget i hagen! Det er forresten etpar år siden sist det var i bruk.*s*Men den siste uka har storebror og lillesøster storkost seg der nesten hver eneste dag...

Med bildet av vår lille badenymfe på netthinnen, tenker jeg meg ca. ti måneder tilbake i tid... Da satt jeg på bassengkanten på vårt hotell i Pune, India, med en meget skeptisk prinsesse som klamret seg fast i meg og såvidt turde dyppe tåspissene og fingertuppene i vannet. Hvis jeg var så vågal å gå uti, startet Ramaskriket... Nå, derimot, starter Ramaskriket i det øyeblikket badenymfen blir løftet opp av vannet... *ler*

Sommerhilsen fra ei som håper på flere badenymfe - dager:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...